HJÆLP til generals og black hawk down..
Fra : MV

Dato : 19-06-03 15:01

Jeg har et problem med c&c generals og delta force black hawk down.
Når jeg går ind i Generals genstarter min computer. Den kan lige komme
forbi ea logoet og så genstarte maskinen. I black hawk down genstarter
den og men det er først når den skal ind i en af banerne. Nogen der
kan hjælpe mig??

MVH

MV

Fra : Sander

Dato : 19-06-03 18:12

Gå i enhedshåndtering - avanceret - Indstillinger for Start og
Genoprettelse.

Her fjerner du fluebenet i genstart automatisk, så skulle du gerne få en
blå skærm med fejlmeddelelsen næste gang istedet for at den genstarter.

En af løsningerne kan være at maskinen er indstillet til en forkert
computertype i Enhedshåndtering, man kan forsøge at ændre til
anden type og se om det hjælper.

Sander.