RollerCoaster Tycoon 2
Fra : Laage

Dato : 19-06-03 13:36

Når jeg laver en vild racerbane vil de slet ikke op i den de syntes at den
er for vild. Men jeg kan se at der på billeder er nogen der er oppe i nogen
der er meget vilder en mine. Hvorfor gider de ikke op i mine? skal jeg bygge
dem så kedelige?

Laage

Fra : Bam-Bam

Dato : 19-06-03 17:39

"Laage" <aage@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nogen
> der er meget vilder en mine. Hvorfor gider de ikke op i mine? skal jeg

De behøver ikke at være kedelige, du kan godt lave dem store og vilde, men
du skal bare sørge for at dine sving ligesom buer opad, og dermed holde
"lateral G" under godt og vel 2.
Så skulle det fungere, det gør det ihvertfald hos mig.

Bam-Bam