Skærmopløsning
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-06-03 13:41

Er der nogen af jer der kender den nuværende fordeling i procent af internet-
brugere hvis skærm er 800 x 600 pixels og dem der kører 1024 x 768?

--
Forbindtligst:
Jørgen Grandt / Mails til mig er minus 'men'

Fra : Lars Raaby

Dato : 19-06-03 21:21

Jørgen Grandt skrev bl.a.:
> Er der nogen af jer der kender den nuværende fordeling i
> procent af internet- brugere hvis skærm er 800 x 600 pixels og
> dem der kører 1024 x 768?

Sådan ser det ud på min side.
1024x768 63,1%
800x600 12,6%
1280x1024 9,26%

Bemærk størelsen som er på 3. pladsen.

/Lars
--
Mød SHU BI DUA til
Rødkjærsbro Open Air

Fra : Jacob Laugesen

Dato : 19-06-03 21:26

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan ser det ud på min side.
> 1024x768 63,1%
> 800x600 12,6%
> 1280x1024 9,26%
>
> Bemærk størelsen som er på 3. pladsen.

Hvilken opløsning bruger du selv? Du er jo nok en flittig gæst på din egen
side. Hvis du har 1280*1024 så kunne det nemt fordreje statistikken.

Jeg og langt de fleste jeg kender kører med 1024*768

/Jacob.

Fra : Lars Raaby

Dato : 20-06-03 21:43

Jacob Laugesen skrev bl.a.:
> Hvilken opløsning bruger du selv? Du er jo nok en flittig gæst
> på din egen side. Hvis du har 1280*1024 så kunne det nemt
> fordreje statistikken.

Ja det er rigtig nok. Jeg køre 1024*768

> Jeg og langt de fleste jeg kender kører med 1024*768
Sådan er det også med mig. Jeg kender kun 1 som køre 800*600 og
ikke nogen der køre 640*480

/Lars
--
Mød C21 til