Sigtekikkert
Fra : M Sørensen

Dato : 30-03-01 15:12

Hej
jeg står over for at købe en første gangs riffel og er lidt i tvivl hvad
kikkert jeg skal vælge
valget står mellem en tasco 3-9x43 eller en 6-12x56 men det er en farlig
stor kikkert den sidste.
jeg kommer primært til at bruge den herhjemme på råvildt men osse lidt i
udlandet
--
Med venlig hilsen / digital regards

Martin Sørensen
www.reefers.dk
martin@reefers.dk

Fra : Torben F@rum

Dato : 31-03-01 14:04

M Sørensen skrev i meddelelsen <9a246r$1qt8$1@news.cybercity.dk>...

> [...]
>stor kikkert den sidste.
>jeg kommer primært til at bruge den herhjemme på råvildt men osse lidt i

Hvis prisen er dig ligegyldigt, vil jeg ikke tøve med at tage den store.....

Torben Farum