Skærme
Fijala 3554
Acer 732 og Samsung 172T - hvor kan man se~
Fra : ottesen

Dato : 19-06-03 11:29

Hej!
Jeg overvejer at skrotte min alm. 17" skærm til fordel for en fladskærm.
Valget står vist mellem 2 oventående skærme som begge har fået meget ros.
Men er der nogen der ved i hvilke butikker i Århus man kan se dem, - altså
tage og føle på dem?

Og et tillægsspørgsmål: Jeg forestiller mig, at fladskærmen også skal
anvendes som tv - og er lidt i tvivl om hvorvidt 17" i givet fald er nok.
Hvilke anbefalelsesværdige alternativer findes der, hvis størrelsen skal
være 18"? Ovenstående modeller findes ikke i 18"-udgaver vel?

/Ottesen