Skærme
Fijala 3554
Acer AL732 DVI-problem
Fra : Mathias

Dato : 19-06-03 11:14

Jeg har problemer med DVI indgangen på min Acer 732. Det er ligesom den
mister signalet en gang imellem. Jeg har læst at også andre har netop dette
problem.
Min skærm er købt den 5 juni. Kan det tænkes at dette problem imidlertid er
blevet løst på de nye leveringer der er kommet til landet.
Da jeg stadig kan nå at levere skærmen tilbage på min 14 dages returret,
kunne det være rart at vide om problemet er blevet løst, så jeg bare kan
købe en anden skærm.

--
Venlig hilsen

Mathias

Fjern de to "x" fra e-mail
e-mail: mathiasx@edbx.dk

Fra : CyberDyne

Dato : 19-06-03 11:48

"Mathias" <mathiasx@edbx.dk> wrote in message
> [...]
> Da jeg stadig kan nå at levere skærmen tilbage på min 14 dages returret,
> kunne det være rart at vide om problemet er blevet løst, så jeg bare kan

Min gør det kun de første 5 minutter efter jeg har tændt den. Så jeg leverer
ikke min tilbage, da det helt klart er noget jeg kan leve med, da den ikke
har nogen Pixel fejl.

Fra : Mathias

Dato : 19-06-03 12:01

Min skærm gør det også klart mest i starten, og meget sjældent under spil.
Dog sker det også af og til selv om skærmen har været tændt lang tid.
Nej, jeg vil helst heller ikke af med min skærm, da den heller ikke har
nogen pixelfejl. Men det med DVI signalet irriterer mig dog alligevel, da
det jo er en helt ny skærm jeg har betalt fuld pris for.

--
Venlig hilsen

Mathias

Fjern de to "x" fra e-mail
e-mail: mathiasx@edbx.dk

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 19-06-03 20:19

"Mathias" <mathiasx@edbx.dk> skrev
> [...]
> nogen pixelfejl. Men det med DVI signalet irriterer mig dog alligevel, da
> det jo er en helt ny skærm jeg har betalt fuld pris for.

Det er et ret kendt problem på flere diskussionsboards, at nogle af de
"ældre" Acer 732 skærme har problemer med DVI-indgangen. Problemet skulle
være løst på de allernyeste skærme, der forlader Acers samlebånd, men om de
er kommet til Danmark endnu ved jeg ikke.

Ring evt. til Acer, Danmark tlf.: 39 16 88 00

mvh
Peter