Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Web site
Fra : George

Dato : 19-06-03 10:34

Come and look at my photo website www.ghpsite.com

Fra : Gerner

Dato : 19-06-03 12:35

On Thu, 19 Jun 2003 09:34:24 GMT, "George" <newsgroup@ghpsite.com> wrote in
dk.fritid.foto:

>Come and look at my photo website www.ghpsite.com

Går man virkelig til en ukendt webside ?
Hvad ved man om hvad der sker ? F.eks. læsning af cookies m.m. personlige
oplysninger, indsamling af emailadresser m.m.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 19-06-03 12:49

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse
> On Thu, 19 Jun 2003 09:34:24 GMT, "George" <newsgroup@ghpsite.com> wrote
in
> dk.fritid.foto:

> Går man virkelig til en ukendt webside ?

Går du aldrig til ukendt webside? Hvad bruger man så internettet til?

> Hvad ved man om hvad der sker ? F.eks. læsning af cookies m.m. personlige
> oplysninger, indsamling af emailadresser m.m.

Tjaaa, det kan ske over alt på internettet, hvis man ikke tager sine
forbeholdsregler.

Jeg ville nok aldrig have klikket på et engelsk link i en dansk gruppe (det
lugter af spam), men nu gjorde jeg det, kun fordi at du skrev ovenstående
og der er værken popups, reklamer eller andet snavs kun nogle gode
billeder.

mvh Frank

Fra : Tommy Hansen

Dato : 19-06-03 12:48

> Går man virkelig til en ukendt webside ?

Ellers kommer man ikke langt på nettet

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk
Fjern XXX ved direkte svar

Fra : jo

Dato : 19-06-03 16:10

> [...]
> Hvad ved man om hvad der sker ? F.eks. læsning af cookies m.m. personlige
> oplysninger, indsamling af emailadresser m.m.
Manden bor i sverige og er har nogle kanon især s/h billeder på sin side.
Hvordan surfer du på nettet Gerner kun her og så på vatsim eller sider som
vennerne anbefaler. Det er da lidt fattigt. jesper

Fra : Gerner

Dato : 19-06-03 16:22

On Thu, 19 Jun 2003 17:10:12 +0200, "jo" <hammerfest@spamget2net.dk> wrote in
dk.fritid.foto:

> [...]
>Hvordan surfer du på nettet Gerner kun her og så på vatsim eller sider som
>vennerne anbefaler. Det er da lidt fattigt. jesper

Har du ikke en return taste du kan bruge ? Noget svært at læse den blanding.
Jeg surfer ikke på www.
Jeg besøger kun de sider jeg selv finder på at besøge af private eller
forretningsmæssige årsager.
Jeg bruger heller ike en privat hjemmeside hos min udbyder.
Jeg er ikke på IRC eller andre af samme fjollede sider af internettet.

Og jeg besøger aldrig sider der er lagt her på usenet, som egentlig er OT.

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-06-03 21:11

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse

[klip af triste måder at benytte internettet på]

> Og jeg besøger aldrig sider der er lagt her på usenet, som egentlig er OT.

Det du siger der, er der så absolut intet holdepunkt i. Men du har jo nok
ikke surfet ind på usenet.dk og læst fundsatsen ? :)

Under punkt 3 står der:

"Billeder kan udstilles/udveksles ved henvisninger til billeder på ens
egen hjemmeside."

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk