Foto
IBM760 5420
Teil 3020
batteri
Fra : Tina-Mulle

Dato : 19-06-03 06:50

hej

er der nogle der her erfaringer med dette til G3

CANON

PL511W-851
BP-511 (PowerShot G1/G2/G3/Pro90IS/EOS-D60)
(slim) Grå
Li-ion 1250mAh 7,4v (76g)

Pris: kr. 249,-

Fra : Insideout

Dato : 19-06-03 08:08

"Tina-Mulle" <frgdgv@ hus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> CANON
> PL511W-851
> BP-511 (PowerShot G1/G2/G3/Pro90IS/EOS-D60)

Jeg har dette batteri til mit G1, købte det hos www.batterier.dk sammen med
lader med det samme de fik det på lager for 1-2 år siden ( kan ikke huske
det).
Batteriet er tip top ingen problemer.

Mvh
Henrik

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-06-03 09:44

wrote:
> Jeg har dette batteri til mit G1, købte det hos www.batterier.dk
> sammen med lader med det samme de fik det på lager for 1-2 år siden (
> kan ikke huske det).
> Batteriet er tip top ingen problemer.

Jeg har også købt både 2 batterier batteri og en extern lader til
mit G3 - og det fungerer fortræffeligt !

Jeg foretrækker en extern lader, så man ikke behøver at lade det
op i kameraet, og der er denne fortræffelig.

Det ene batteri kan så lade op i laderen og det andet sidder så i
kameraet klar til brug.

Fotohandleren skulle have næsten 1000 kr for et ekstra originalt
batteri - og og for den pris fik jeg 2 ekstra batterier og en
extern lader - og batterierne er endda på flere mAh end de
originale.

Så jeg er meget tilfreds med batterierne fra www.batterier.dk !

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Tina-Mulle

Dato : 19-06-03 19:35

tak så må jeg ha det