Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvad må det koste
Fra : JS

Dato : 18-06-03 21:21

Hvad må jeg ca. give for nedenstående kamera:

Olympus C-2500L
http://www.dpreview.com/reviews/specs/Olympus/oly_c2500l.asp
Det er vel ca. 4 år gammelt.

På forhånd tak for hjælpen

Fra : Michael Holm

Dato : 18-06-03 21:36

Jeg fik 2900 for mit for 6 mdr. siden, så 2000 lyder rimeligt. Det er et
godt kamera
--M

Fra : JS

Dato : 19-06-03 08:15

"Michael Holm" <Michael@Holm.org> skrev i en meddelelse
> Jeg fik 2900 for mit for 6 mdr. siden, så 2000 lyder rimeligt. Det er et
> godt kamera
> --M

Er det bedre end et nyt; eksempelvis canon A70?

Fra : Michael Holm

Dato : 19-06-03 09:57

Det kan man ikke svare på.

Jeg var glad for mit, i to år. Så vik jeg et D30, og solgte mit 2500L.

Du kan vel købe det med 8 dages returret? - Det er meget hurtigt, muligvis
hurtigere end et A70. Til gengæld er det ikke i nær så høj opløsning.

Fra : Carsten Holck

Dato : 19-06-03 10:27

Michael Holm wrote:
> Det kan man ikke svare på.
>
> Jeg var glad for mit, i to år. Så vik jeg et D30, og solgte mit 2500L.

Jeg er stadig glad for mit, specielt makro ned til ca 2cm er ret OK, og
digital zoom er jeg helst fri for (det gøres IMO bedre efterfølgende).
Der er noget med at Olympus har (havde?) en firmware opdatering, det er
måske vær at checke om den er indført.
check http://cf.olympus-europa.com/consumer/digimg/service/firmware.cfm
(men prisen er kun 31 euro) så det er til at overkomme, og det inkuudere en
check af kameraet.

Carsten Holck

Malling Support ApS, Vesterbygade 14, DK-9520 Skørping, Denmark
Tel.: +45 9833 9688 Fax.: +45 9833 9687

Fra : JS

Dato : 19-06-03 10:37

"Michael Holm" <email@email.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan man ikke svare på.

Nej, det tænkte jeg nok
Det er mit første digitalkamera, så jeg ved endnu ikke om det er noget jeg
vil begynde at dyrke i højere grad. Jeg har imidlertid fået tilbudt et 2500L
til 1500 kr. uden hukommelseskort, så det synes jeg var værd at undersøge
før jeg går ud og køber et nyt til 3000.

Det skal primært bruges til visning på skærm og enkelte papirbilleder i ca.
13x18 og der er 2,5 Mpixels vel ok?
Jeg kan prøve kameraet i et par uger inden jeg beslutter mig, men jeg ville
blot lige høre eksperternes erfaringer først

Tak for hjælpen

Fra : JS

Dato : 20-06-03 14:39

"Michael Holm" <Michael@Holm.org> skrev i en meddelelse
> Jeg fik 2900 for mit for 6 mdr. siden, så 2000 lyder rimeligt. Det er et
> godt kamera

Hvor stort hukommelseskort kan der være i?