Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Frekkaldelse af digital-fotos
Fra : Jean Jacobsen

Dato : 18-06-03 20:16

Hejsa....

Jeg har svært ved at finde et rigtigt billigt sted på nettet hvor jeg kan få
fremkaldt mine digital-fotos. Det billigste jeg kan finde er jubii til 1,94
+12kr i gebyr og PhotoCare til 1,95.

Kan en eller anden ikke sige mig hvor jeg kan finde det billigste sted???

MVH: Jean

Fra : Tina-Mulle

Dato : 18-06-03 20:23

http://www.bilka.dk/internet/bilka/bw.nsf/index

10 x 15 cm
13 x 18 cm
15 x 20 cm
20 x 30 cm
Opstartspris 1,45 kr
3,20 kr
6,95 kr
12,50 kr
0,00 kr

Fra : SvendeBent

Dato : 18-06-03 20:25

"Tina-Mulle" <frgdgv@ hus.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bilka.dk/internet/bilka/bw.nsf/index
>

> 10 x 15 cm
> 13 x 18 cm
> 15 x 20 cm
> 20 x 30 cm
> Opstartspris 1,45 kr
> 3,20 kr
> 6,95 kr
> 12,50 kr
> 0,00 kr

Du kan også det lavet hos iso og føtex... samme firma som laver billederne..
det er bare det hvor de skal sende det hen..

kig evt. på www.iso.dk og www.foetex.dk :)

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 18-06-03 20:27

> [...]

> +12kr i gebyr og PhotoCare til 1,95.
>
> Kan en eller anden ikke sige mig hvor jeg kan finde det billigste sted???

Hos http://www.digitalshoppen.com er prisen kr. 1,50 pr stk 10 x 15
og ingen gebyr

mvh
Poul E. Kristensen

Fra : max

Dato : 18-06-03 20:38

> Hos http://www.digitalshoppen.com er prisen kr. 1,50 pr stk 10 x 15
> og ingen gebyr
>
> mvh
> Poul E. Kristensen

Gebyr 20,-kr.. tsk tsk Poul E...)-max-

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 19-06-03 16:38

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gebyr 20,-kr.. tsk tsk Poul E...)-max-

Ja, det står der godt nok, men de opkræver det ikke, har prøvet dem flere
gange ))))

mvh
Poul E. Kristensen

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 18-06-03 22:16

> [...]

> Jeg har svært ved at finde et rigtigt billigt sted på nettet hvor jeg kan

> fremkaldt mine digital-fotos. Det billigste jeg kan finde er jubii til

Er det ikke også billigt nok...?????
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : max

Dato : 18-06-03 22:27

> få
> 1,94
>
> Er det ikke også billigt nok...?????
> --
> Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen

Åbentbart ikke..-max-

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 19-06-03 08:23

> Åbentbart ikke..-max-

Vi må da håbe at kameraet ikke har kostet mere end 500 kr.

Fra : Hjorth

Dato : 19-06-03 19:45

Hvem ka BILKA

Jeg har fået dem til 1,45 pr. stk. og intet gebyr

Jørgen

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 19-06-03 10:28

On Wed, 18 Jun 2003 21:16:15 +0200, "Jean Jacobsen"
<jean.j@"remove"esenet.dk> wrote:

> [...]
>+12kr i gebyr og PhotoCare til 1,95.
>
>Kan en eller anden ikke sige mig hvor jeg kan finde det billigste sted???

Står selv og leder efter samme, men jeg vil så også gerne have mulighed
for at vælge andre formater såfremt at det kunne lade sig gøre ?. For
nogle gange der er 13*15 eller de nadre formater altså lidt/noget for
store
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)