"Hvad ? må jeg ikke ligge her?"
Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-06-03 20:15

http://gallery.nathue.dk/2003-06-16/

Tsk tsk .. Bisse i en nøddeskal ..
Han elsker at fremhæve hans lange ben.

Og så også lige en lille serie hvor Bisse og Tøsen viser at de
stadig synes godt om hinanden.

http://gallery.nathue.dk/2003-06-18/

Bemærk den lille note om at det altså ikke er så skummelt som det
godt kunne se ud til at være

// Hans, der elsker de to fjollede dyr :)
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 18-06-03 20:28

> [...]
>
> Bemærk den lille note om at det altså ikke er så skummelt som det
> godt kunne se ud til at være
>
> // Hans, der elsker de to fjollede dyr :)
Hej Hans
Herlige billeder af et par flotte katte
Tak for kigget!
Hilsen Vibeke

---

Fra : Miver og Mulle's mor

Dato : 18-06-03 20:41

<klip>
> // Hans, der elsker de to fjollede dyr :)
</klip>

Det kan jeg sørme godt forstå, de to ser bare totalt u-imodståelige ud
*smil*
Nogle herlige billeder allesammen, ham Bissen ligner nu bare ikke en "bisse"
han ligner en dejlig kramme-trold :o

--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 18-06-03 21:37

On 18 Jun 2003 19:14:51 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

> [...]
>
>Tsk tsk .. Bisse i en nøddeskal ..
>Han elsker at fremhæve hans lange ben.
>
>Og så også lige en lille serie hvor Bisse og Tøsen viser at de

   Hans - nusk lige på at jeg vist skal kropsvisiteres en anden
god gang jeg har været forbi ude ved dig og Connie - ellers katnapper
jeg dem sgu =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-06-03 21:41

Trine Stubbe Teglbjærg wrote:
>    Hans - nusk lige på at jeg vist skal kropsvisiteres en anden
> god gang jeg har været forbi ude ved dig og Connie - ellers katnapper
> jeg dem sgu =)

Hmm, de er altså vokset lidt siden du var forbi sidst.. jeg tror
altså ikke du kan have hverken Bisse eller Tøsen under jakken (eller
blusen) uden at vi opdager det...

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 18-06-03 21:44

On 18 Jun 2003 20:40:33 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Hmm, de er altså vokset lidt siden du var forbi sidst.. jeg tror
>altså ikke du kan have hverken Bisse eller Tøsen under jakken (eller
>blusen) uden at vi opdager det...

   Jeg kan da forsøge ;)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-06-03 08:42

>    Jeg kan da forsøge ;)

Så vil vi huske _ikke_ at klippe deres klør i et stykke tid før i
kommer forbi

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Louise Viborg

Dato : 19-06-03 09:25

Det var dog nogle helt utrolig smukke huskatte de to der! Er de en
blanding af noget eller er de "ren huskat"

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-06-03 10:35

Louise Viborg wrote:
> Det var dog nogle helt utrolig smukke huskatte de to der! Er de en
> blanding af noget eller er de "ren huskat"

De må næsten være en blanding med et eller andet..
De lange ben de er udstyrede med er vist ikke helt normalt for
huskatte? de har det begge, og er søskende..

Hvilke katte har lange ben ? ;)

Se fx. her:
http://gallery.nathue.dk/2003-05-24/PICT1511.JPG

Der bliver forbenene godt nok lige strukket

Af andre kendetegn er knorhår der stritter til alle sider, som det
kan ses på billederne af Bisse der har fundet en hylde han faktisk
ikke må være på

Men, hvad mon det kan være de er en blanding af?

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 19-06-03 11:18

> [...]
>
> // Hans
> --
> ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Hej Hans.

Min Mainecoon har meget lange ben, og han ligger næsten altid med benene
strakt lige ud foran sig. Nøjagtig lissom dine på billedet .

Jeg ved ikke om det er specielt for Mainecoons, eller om min bare er lidt
for sig selv (hmmm....tro mig, det er han) !

Forøvrigt nogle skønne misser du har. Jeg er ret vild med "baggårdskatte" og
har selv en af slagsen, der lever fuldt op til sit "bissede" udseende .
Han har faktisk også en "skæv" hvid plet midt i fjæset lissom Bisse (nu
håber jeg ikke herren bliver fornærmet).

M.v.h.

Helle Frederiksen.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-06-03 07:20

Helle Frederiksen wrote:
> Hej Hans.

Ja hej Helle, (og Louise iøvrigt også, i får lige fælles svar

> Min Mainecoon har meget lange ben, og han ligger næsten altid med benene
> strakt lige ud foran sig. Nøjagtig lissom dine på billedet .

Jah, efter lidt surf ser det faktisk ud til at det godt kunne være
sådan en far eller mor de har haft..

Maine Coon har ihvertfald både de her sjove knorhår der stritter til
alle sider, de lange ben, og små stritter på ørene lissom Bisse og Tøsen..

Og så fandt jeg også mere end et billed hvor der var en mis med ca.
samme ansigtsudtryk som Tøsen når hun lige skal holde lidt øje med
hvad det er man laver, og hun iøvrigt ikke er sikker på at hun synes
om det

> [...]
> Han har faktisk også en "skæv" hvid plet midt i fjæset lissom Bisse (nu
> håber jeg ikke herren bliver fornærmet).

Bisse kan vist ta' det, og det er også okay med mig
Jeg vil nu nok mene vores også er noget for sig, men sådan er det
vel med katte...

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 20-06-03 09:57

> [...]
>
> Min Mainecoon har meget lange ben, og han ligger næsten altid med benene
> strakt lige ud foran sig. Nøjagtig lissom dine på billedet .

Hej.
Min Tarzan er 1/4 del Main Coon og hann har strittende knorhår og
laaaaaaange ben som han elsker at prale med, alle os andre i familien
har korte ben ( både folk og fæ ) så jeg synes ikke det er ret pænt af
ham ! Pæne katte på billederne, effektiv form for kastration

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-06-03 12:05

Hrönn Samsonardóttir wrote:
> [...]
> har korte ben ( både folk og fæ ) så jeg synes ikke det er ret pænt af
> ham ! Pæne katte på billederne, effektiv form for kastration

I så fald vælger jeg at tro på at det nok er sådan det er ...

Vi har ellers valgt at artsbestemme dem som værende 'Bisser', da det
passer meget godt på dem..

// Hans
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Louise Viborg

Dato : 19-06-03 11:30

Hej Hans!
Jeg kunne godt gætte på at der er noget maine coon i dem. De ser meget
store og kraftige ud og ihvert fald Bisse ser ud til at have store
øre med tufser på.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

On 19 Jun 2003 09:35:02 GMT, Hans Joergensen

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 19-06-03 13:36

Hejsa,,,

Syntes din tøsen ligner min Chip Utrolig meget.... hvor har du tøsen fra????
Jeg har Chip fra slangerup af og ved at der er norsk skovkat i..

Randi

Fra : Louise Viborg

Dato : 19-06-03 14:12

Hej Randi!
Ja, det kan man tydelig se med det lange hoede hun har
Min halve norske skovkat ligner mere end maine coon end en skovkat.
For hulen da, hvor ville jeg gerne bytte hendes hage ud med en af de
andres

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-06-03 07:29

Randi Skindbjerg Kristensen wrote:
> Syntes din tøsen ligner min Chip Utrolig meget.... hvor har du tøsen fra????
> Jeg har Chip fra slangerup af og ved at der er norsk skovkat i..

Vi købte dem på dyreinternatet, hvor de var indleveret som herreløse
indedørskatte af politiet .. (skummelt, ikke?)

// Hans
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Kate

Dato : 21-06-03 08:17

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote in

> http://gallery.nathue.dk/2003-06-16/

> http://gallery.nathue.dk/2003-06-18/

Herlige billeder, specielt den sidste serie. Lige hvad man kan forvente
af dem, først nus, så dask

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-06-03 08:25

Kate wrote:
> Herlige billeder, specielt den sidste serie. Lige hvad man kan forvente
> af dem, først nus, så dask

Tøsen holder nu også meget af det omvendte .. hun laver tit den dér
hvor hun overfalder Bisse mens han ikke lige venter det, slår ham i
gulvet og hopper på ham, hvor efter hun vasker ham helt vildt

Bisse kan ikke den slags, han er ikke snedig nok til at lave
overraskelses-angreb

// Hans