hjælp til Soltek SL75FRN2-L ?
Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 18-06-03 20:15

Hej Ng.

Har lige et par ? ang.dette bundkort før jeg trykker Bestil

1.Det kan køre FSB 400 Mhz / DDR 400??
2. Har set at det kan have problemer med AMD Palomino XP cpu´er (0.18
micron ) ???
3.Kan jeg stadig bruge mit gamle Geforce2 GTS x4 AGP ??? Mener der er noget
med strømstyrke i AGP port ???
3.1 Er en Palomino XP 1800+ cpu låst på multiplier ?? og kan den låses op
med blyantstreger, ligesom en Duron med L1 broerne ???
4.Er der USB2.0 porte ???

På forhånd tak...

--
Mvh Tommy Christiansen aka [SANTA]-Cinnober
Formand for Foreningen SantaClan

Fra : KeNzO

Dato : 18-06-03 22:18

Prøv at læs her og du får svar på alle dine spørgsmål:
http://www.soltek.de/English/product/75frn-r.htm

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 19-06-03 14:50

"KeNzO" <kenzo21@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at læs her og du får svar på alle dine spørgsmål:
> http://www.soltek.de/English/product/75frn-r.htm

hmmm

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
problemer på Webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
browserindstillingerne

Fra : KeNzO

Dato : 19-06-03 22:15

Den virker ved mig

Fra : MicJen

Dato : 20-06-03 09:53

Hej

Søg på www.google.com på bundkort navn og review så dukker der adskellige
tests op. Dem jeg læste var ret positive.

Jeg ved det for jeg overvejede nemlig dette kort. Det blev dog til et epox
8rda+, men det var egentlig kun fordi solteket ikke var på lager...

Mvh
Michael