Jeg lever endnu
Fra : Tomas O.

Dato : 18-06-03 19:05

Hej alle

Bare lige for at sige, jeg er ikke død, eller noget i den retning. Jeg
har hamrende travlt både dag og aften og vil ikke bruge energi på DSS
foreløbig og måske aldrig igen.

Kærlig hilsen til jer alle
Tomas

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-06-03 20:06

On 18 Jun 2003 11:05:12 -0700, tfo@gmx.net (Tomas O.) wrote:

>Hej alle
>
>Bare lige for at sige, jeg er ikke død, eller noget i den retning. Jeg
>har hamrende travlt både dag og aften og vil ikke bruge energi på DSS
>foreløbig og måske aldrig igen.

Hi Tomas
jamen det var da godt - Steen har jo haft gang i den store
eftersøgning .... men du havd ejo gemt dig godt :)

Mv.
Bo

fut :dk.snak.snik
--
"Københavns Politivedtægt:§ 10.
Det er forbudt uden fyldestgørende grund at banke på porte, døre eller

Fra : PerX ...

Dato : 20-06-03 11:29

In article <182f14fe.0306181005.566ef58d@posting.google.com>, tfo@gmx.net
says...
> Hej alle
>
> Bare lige for at sige, jeg er ikke død, eller noget i den retning. Jeg
> har hamrende travlt både dag og aften og vil ikke bruge energi på DSS
> foreløbig og måske aldrig igen.

Goddag og farvel så - måtte du have gode ting at bruge din energi på :)