Skal der ska-punk til Roskilde-festivalen?
Fra : Casio

Dato : 30-03-01 14:18

Jeg har lavet en lille afstemning, så gå ind og stem!:

http://www.quickpoll.dk/inet/qp.nsf/standalonepoll?openform&pollid=343FA&lay
out=2EBA

Hvis resultatet bliver positivt (dvs. et ja), så sender jeg en mail til
Roskilde Festivalen med afstemningen og denne posting, i håb om at få noget
mere fedt ska-punk til Roskilde Festivalen!

Det ville være for cool hvis Mad Caddies de kom!

--
Casio
ICQ 33379605

Fra : Gergen

Dato : 30-03-01 16:17

Casio <kena@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9a2139$ats$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
noget
> mere fedt ska-punk til Roskilde Festivalen!

Personligt så jeg gerne at der kom et par nu-metalbands (hvorfor hedder det
egentlig det?) som fx. Papa Roach og Linkin Park

--
Christian
-----

Fra : Invader Zim

Dato : 03-04-01 01:01

"Gergen" <gergen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> noget
> >

> Personligt så jeg gerne at der kom et par nu-metalbands (hvorfor hedder

fordi musik selskaberne gerne vil have et nyt begreb at sælge.

-Invader Zim