Den danske film "Casanova" fra 1990
Fra : Thomas

Dato : 18-06-03 17:35

Er der nogen, der har set ovennævnte film?

Er den virkelig så ringe, som man sagde dengang?

For mig vil et formildende punkt altid være, at den unge poptøs Trine
Dyrholm spiller med i filmen.

Men jeg er med på, at den sikkert ikke kommer på højde med
"Springflod" fra samme år, og med samme unge poptøs

VH

Thomas

Fra : zcully

Dato : 18-06-03 17:45

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message
> [...]
>
> Men jeg er med på, at den sikkert ikke kommer på højde med
> "Springflod" fra samme år, og med samme unge poptøs

Jeg husker den som ganske fornøjelig dengang (har ikke set den siden).
Mig og min Far grinte ihvertfald tit. Nu er jeg også til sådan noget
lavkomik. Syntes fx. Kampen om den røde var sjov!!!!!!!! Det siger nok lidt.

Så helt ringe syntes jeg nu ikke.

/Zcully