opdat. gæsteværelset
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-06-03 17:26

Hmm hvor skal jeg starte...................... tjooo en af
knægtene har nok hørt om Cleopatra og hendes baden
i mælk, i hvertfald tog han den store frisvømmerprøve
i en skål A38, godt at mormis er vild med A38 ellers
havde det stået på et bad. De har opdaget at der er en
verden udenfor den m2 med mor i centrum. Pelsmus er
_farlige_ så man må true dem,på stive ben, med krum ryg og stor hale. Man
_kan_ løbe, skal bare huske at
få ALLE 4 ben med.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Pia J

Dato : 18-06-03 17:32

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> wrote in message

> _kan_ løbe, skal bare huske at
> få ALLE 4 ben med.

Hvor ville jeg dog ønske vi var naboer! Så blev du godt nok overrendt...

:Pia

Fra : maz

Dato : 18-06-03 19:50

"Pia J" wrote in message >
> Hvor ville jeg dog ønske vi var naboer! Så blev du godt nok overrendt...
Ja, kunne også godt ønske mig, at Marianne boede lidt tættere på..
Ellers må vi arrangere en killingenusse-dag, så vi kan få dækket vores behov

maria

Fra : maz

Dato : 18-06-03 19:48

"Marianne Hellemose" wrote in message
> [...]
> verden udenfor den m2 med mor i centrum. Pelsmus er
> _farlige_ så man må true dem,på stive ben, med krum ryg og stor hale. Man
Hvor er det dejligt at høre, at det går den rigtige vej og de opfører sig
som rigtige killinger. Jeg håber du nyder de små i fulde drag - og jeg er på
ingen måde misundelig.. *s* - ikke ret meget, da...
maria

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-06-03 20:08

Maria skrev
< og jeg er på
ingen måde misundelig.. *s* - ikke ret meget, da...<

Jamen nu kender du jo vejen. Ja jeg nyder dem, der er
ikke noget der kan "rive" i hjerte og smilebånd, som
sådan nogle små "klumpedumper" der er i fuld gang
med at opdage verden.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : AEK

Dato : 18-06-03 20:23

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm hvor skal jeg starte...................... tjooo en af
> knægtene har nok hørt om Cleopatra og hendes baden
> i mælk, i hvertfald tog han den store frisvømmerprøve
> i en skål A38

Hæ hæ

> [...]
Pelsmus er
> _farlige_ så man må true dem,på stive ben, med krum ryg og stor hale. Man

Åååh , hvor lækkert. Øv, at du bor så langt væk.
Det kunne være fedt at se de små rødder

/Anya og de MEGET farlige rødder ( ifølge dem selv ).

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-06-03 21:16

Anya skrev
<Åååh , hvor lækkert. Øv, at du bor så langt væk.
Det kunne være fedt at se de små rødder <

Jamen du er velkommen alligevel, jeg håber at mit
digi-camera kommer i med posten imorgen, så der
kan komme lidt i albummet.

Hvis du tør, så giv de farlige rødder en nussetur fra mig

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***