Diablo 1
Fra : Rasmus Madsen

Dato : 18-06-03 17:14

Hej gruppe

Jeg har fundet mit gamle diablo frem og vil gerne lidt hurtigt op i
graderne. Er der nogle af jer der har nogle gode cheats, editors, mm. til
diablo 1 - det er version 1.09...

Derudover synes jeg at der var noget med at man kunne få flere forskellige
characters med i spillet, er det noget jeg husker rigtigt? Hvis det er så
vil jeg også gerne have hjælp til det.

Mange glade hilsner fra Rasmus

Fra : Jack Ryan

Dato : 18-06-03 20:31

"Rasmus Madsen" <dieeckerasmus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> characters med i spillet, er det noget jeg husker rigtigt? Hvis det er så

Vis du mener med flere figurer tænker på flere in dem der er fra start så er
det rigtigt. Men så skal du havde udvidelses pakken "HELLFIRE" fra Sierra
hvor du får en Monk, Bard, Barbarian ud over flere våben og en ny "Act"

men kik selv mere på http://diabloii.net/hellfire/mphellfire.shtml

Jack Ryan

Fra : Tjalfe

Dato : 19-06-03 11:56

Ja, du skal ha' Hellfire for at få den ekstra karakter, en munk. Derudover
kan du lægge en tekstfil i din Hellfire mappe, og så kommer der endnu to
karakterer (dog ikke med ny grafik). Du kan også skrive ting i den tekstfil
som giver der nogle flere quests.

Så vidt jeg husker, var det i Hellfire at Cow Level blev født. Man kunne få
en quest ved at tale med en mand forklædt som ko, og det var da ganske sødt.
Jeg kan ikke lige huske hvad man skal skrive i tekstfilen, men jeg kan prøve
at kigge hvis du har Hellfire installeret.

Tror ikke at der er lavet trainers til 1.09 (udkom først efter Diablo II).
Hent en til 1.00 og snyd med din figur, og opgrader derefter.