Adgang til Outlook kalender
Fra : Michael K. Therkilds~

Dato : 18-06-03 16:52

Er det muligt at få adgang til outlook kalenderen, få at checke for evt.
møder eller andet som er indtastet i denne?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-06-03 07:21

"Michael K. Therkildsen" <Michael@K-Therkildsen.dk> wrote in message
> Er det muligt at få adgang til outlook kalenderen, få at checke for evt.
> møder eller andet som er indtastet i denne?

Ja - fx igennem Outlooks Object model
Behøver mere info for at give et mere uddybende svar

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Michael K. Therkilds~

Dato : 19-06-03 09:29

"Peter Lykkegaard" <polonline@hot.mail.com> wrote in message

> "Michael K. Therkildsen" <Michael@K-Therkildsen.dk> wrote in message
> >
> Ja - fx igennem Outlooks Object model
> Behøver mere info for at give et mere uddybende svar
>
> mvh/Peter Lykkegaard

Jeg ska have lavet en alternativ kalender, som skal kunne udprintes i et
specielt format som jeg vil opbygge i VB6 eller .net, hvor jeg skal bruge
nogle af de ting som ligger i outlook kalenderen... Da skulle gerne kunne se
bla. Categories, Subject, Lacation og evt. andet som starts, ends, type
osv...

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-06-03 10:17

> [...]

se
> bla. Categories, Subject, Lacation og evt. andet som starts, ends, type

Din egen kalender eller andres/flere kalendere?
Fra mailbox eller Public folder?

Er der underfoldere du skal have med etc

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Michael K. Therkilds~

Dato : 19-06-03 15:25

Det er kaldender folderen, og ingen undermapper.. Min Outlook er XP 2002 og
i DK version

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-06-03 16:13

> Det er kaldender folderen, og ingen undermapper.. Min Outlook er XP 2002
og
> i DK version

Ok, en simpel udvidelse
Der er flere ressourcer ude på nettet

Et sted at starte:
http://www.slipstick.com/dev/outtech.htm

Du skal lave noget lign for at få fat i kalenderen

Dim objOlApp As New Outlook.Application
Dim objOlNameSpace As Outlook.NameSpace

Dim objCal As Outlook.MAPIFolder

Set objOlNameSpace = objOlApp.GetNamespace("MAPI")
Call objOlNameSpace.Logon("MyProfile", , False, False)
Set objCal = puobjOlNameSpace.GetDefaultFolder(olFolderCalendar)

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Michael K. Therkilds~

Dato : 23-06-03 22:02

Kan IKKE få det til at virke!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-06-03 22:03

> Kan IKKE få det til at virke!

Og hvad fejl får du?
Hvilken kode har du lavet?
Er der installeret Outlook på den PC du arbejder på
Hvilken Outlook version kører du med

mvh/Peter Lykkegaard