Vice City - "Pole Position" - Spild Af Pen~
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 18-06-03 16:01

Hej NG,

Jeg synes ikke Vice City er så ligetil som GTA3 og det giver anledning til
dette spørgsmål.

Hvad skal man dog bruge klubben Pole Position til? Den kostede mig $30.000,
men der er ingen missioner at udføre og den "laver" heller ingen penge til
mig. Det eneste jeg kan er at se striptease.

/Glenn

Fra : Jackie

Dato : 18-06-03 16:14

"Glenn Rasmussen" <tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> [...]
> men der er ingen missioner at udføre og den "laver" heller ingen penge til
> mig. Det eneste jeg kan er at se striptease.

Hvis du sidder derinde hos stripperen længe nok (Mener det er 400$ eller
omkring 5 minutter), så siger den mission completed, når du går ud, og så
begynder du at tjene penge på skidtet...

Hygge
Jackie

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 18-06-03 20:31

Jackie,

> Hvis du sidder derinde hos stripperen længe nok (Mener det er 400$ eller
> omkring 5 minutter), så siger den mission completed, når du går ud, og så
> begynder du at tjene penge på skidtet...

Jamen, så vil jeg da sætte mig ind og se noget striptease :).

/Glenn

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 18-06-03 16:18

Glenn Rasmussen wrote:
> Hvad skal man dog bruge klubben Pole Position til? Den kostede mig $30.000,
> men der er ingen missioner at udføre og den "laver" heller ingen penge til
> mig. Det eneste jeg kan er at se striptease.

Hvis du tilbringer tid nok i den så giver den penge, sæt dig ned og
"nyd" lidt lapdance indtil du har brugt 60x det en "ispind" koster.
(Håber jeg husker tallene rigtig)

Mvh

Bruno

Fra : Nanna

Dato : 19-06-03 08:48

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du tilbringer tid nok i den så giver den penge, sæt dig ned og
> "nyd" lidt lapdance indtil du har brugt 60x det en "ispind" koster.
> (Håber jeg husker tallene rigtig)

Du skal bruge $600 på hende!
Efter du har gjort det, genererer klubben op til $4000 dagligt.

Husk at tjekke det sidst rum i gangen efter du har fuldført "missionen, hvor
der er en lille overraskelse - ikke noget for mig, men sikkert for jer?

Nanna

Fra : :-^-Shame-^-:

Dato : 19-06-03 18:15

Hvor ligger den klub henne af ????

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 19-06-03 19:39

:-^-Shame-^-: wrote:
> Hvor ligger den klub henne af ????

Kig på kortet der fulgte med da du købte spillet.

Mvh

Bruno

Fra : Mogens

Dato : 19-06-03 19:39

On Thu, 19 Jun 2003 19:15:18 +0200, ":-^-Shame-^-:"
<Saftkongen@hotmail.Remove.com> wrote:

>Hvor ligger den klub henne af ????

Sydenden af ø nr 1, tæt på der hvor spillet startede.