SOS....... jeg har f=?ISO-8859-1?B?5Q==?=e~
Fra : Brian Zebeaune

Dato : 22-11-00 23:42

jeg har fået Sevendust 666 virus! den putter en fil i udvidelses mappen

" 666 "

når jeg smider den ud så kommer den et stykke tid efter igen.

f.eks når jeg starter TechTool Pro op????!!??

jeg har installeret en ny systemmappe og overført de filer fra den gamle jeg
skulle bruge i den nye......men den kommer igen!

jeg håber MEGET at kunne undgå at skulle formatere min harddisk igen!

S O S !

Brian

Fra : Reynard Fox

Dato : 23-11-00 00:18

In article <B6420A32.3DC3%tilbrian@mac.com>, Brian Zebeaune
<tilbrian@mac.com> wrote:

> [...]
> skulle bruge i den nye......men den kommer igen!
>
> jeg håber MEGET at kunne undgå at skulle formatere min harddisk igen!

Har du prøvet at Agax?
Agax kan tampe 666/SevenDust til døde. -Det gjorde Agax i hverfald på en
af mine venners B/W G3 :)
Her er Url'en til Agax:
http://www.cse.unsw.edu.au/~s2191331/agax/agax.html

Mvh
Reynard

--
in Ireland, there was a great Celtic festival known
as Dritnastford Arse Ingarlmas. Villagers of all ages

Fra : Peter Gersmann

Dato : 23-11-00 07:43

<tilbrian@mac.com> wrote:

> jeg har fået Sevendust 666 virus! den putter en fil i udvidelses mappen
>
> " 666 "
>
> når jeg smider den ud så kommer den et stykke tid efter igen.
>
> f.eks når jeg starter TechTool Pro op????!!??

TechTool Pro 3 kan fjerne den, men det kræver at du starter fra cd'en.

//Peter

Fra : N/A

Dato : 23-11-00 21:24

Fra : Reynard Fox

Dato : 23-11-00 21:24

In article <B64336D7.3F33%tilbrian@mac.com>, Brian Zebeaune
<tilbrian@mac.com> wrote:

> [...]
> der
> findes - man bliver helt rørstrømsk - meeeeeeeen så ser man hvordan folk
> sviner hinanden til i andre posteringer....ooooggggg så falder man lidt
> ned
> på jorden igen
>
> men at opleve alle jer være interesseret i at hjælpe mig med min virus -
> det
> varmer - TAK
>
> Agax hjalp! fantastisk - man undre sig over hvorfor et program som
> TechTool
> pro 3 ikke kan gøre det - (åbentbart uden at starte op fra CD'en -

Sjovt nok er Agax et stykke freeware. Et bedre stykke software skal man
nok lede længe efter :)

Mvh
Reynard …:>