Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rep. af Nikon FG-20 hus
Fra : Bo Bjerre

Dato : 18-06-03 13:27

Hej,

Jeg har arvet et Nikon FG-20 hus (og en del tilbehøs).

Når jeg drejer blænderingen på objektivet mod lavere blændetal, følger
kransen på kamerahuset kun langsomt med og lyder som om der er skidt i
klemme.

Derfor skruede jeg bajonetringen af og rensede den og fjederringen, så godt
jeg kunne komme til. Det hjalp ikke. Derfor ville jeg skrue mere af fronten
af for at kunne rense bagsiden af følgeringen. Da jeg løsnede fronten løste
problemet sig selv: den piber ikke længere, fordi den lille fjeder, der skal
holde den mod objektivet hoppede af. -så nu har jeg et rigtigt problem...

Er der nogen, der kan hjælpe mig (mod passende betaling) med at rense og
sætte fjederen på igen. Helst et sted i Jylland.
-eller er der nogen, der kender nogen, der kan.

Bo //

Fra : Lars [8210]

Dato : 18-06-03 15:09

Bo Bjerre wrote:
> [...]
med at rense
> og sætte fjederen på igen. Helst et sted i Jylland.
> -eller er der nogen, der kender nogen, der kan.

Hej Bo
Kender kun CA/V

http://www.cav.dk/

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk