Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb/Salg
Fra : Stig Frederiksen

Dato : 18-06-03 12:54

Hejsa

Er der nogle regler for køb/salg i denne gruppe, eller findes der en anden
gruppe
med køb/salg af fotoudstyr.

Hilsen

Stig Frederiksen

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 18-06-03 12:57

Stig Frederiksen <oz5u@cool.dk> wrote:
> Hejsa
>
> Er der nogle regler for køb/salg i denne gruppe, eller findes der en anden
> gruppe
> med køb/salg af fotoudstyr.

Du bør bruge dk.marked.privat.foto til privat (ikke-kommerciel) køb/salg
- der er så vidt jeg ved ikke nogen gruppe til kommerciel køb/salg.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-06-03 13:45

Stig Frederiksen wrote:

> Er der nogle regler for køb/salg i denne gruppe, eller findes der en
anden gruppe med køb/salg af fotoudstyr.

Samme regel som stort set alle andre grupper

Privat Køb/salg/bytte må som hovedregel kun finde sted i grpper, der
hedder noget med dk.marked.privat.* !

I dette tilfælde er news:dk.marked.privat.foto et godt valg !

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fjern NOSPAM ved mail - men newsindlæg bør besvares i gruppen.