heoroes of might and magic - alternativ
Fra : rasmus carlsen

Dato : 18-06-03 10:26

Hejsa,

Jeg har haft stor fornøjelse af HOMM 3 men blev fælt skuffet over nummer 4.

Hvilke alternative spil findes?

ras

Fra : Peter Frederiksen

Dato : 18-06-03 11:36

rasmus carlsen wrote:

> Hejsa,
>
> Jeg har haft stor fornøjelse af HOMM 3 men blev fælt skuffet over nummer
> 4.
>
> Hvilke alternative spil findes?
>
> ras
Har du prøvet HOMM 3.5: In the wake of Gods
Du kan finde den her: http://strategyplanet.com/homm/wog/
Den tror jeg ikke du bliver skuffet over.
--
Peter Frederiksen

Fra : JH

Dato : 19-06-03 09:13

rasmus carlsen wrote:
> Hejsa,
>
> Jeg har haft stor fornøjelse af HOMM 3 men blev fælt skuffet over
> nummer 4.
>
> Hvilke alternative spil findes?

Du har vel udvidelsen Armageddon's Blade?
Ellers er der:
Age of Wonders 1+2
Disciples 1+2

Vh JH

Fra : rasmus carlsen

Dato : 19-06-03 12:27

> Du har vel udvidelsen Armageddon's Blade?

- jeg arbejder på sagen!

> Ellers er der:
> Age of Wonders 1+2
> Disciples 1+2

- wonders sagde mig ikke rigtig noget, men disciples skal da lige ses efter

ras