gallery
Fra : Dennis Hansen

Dato : 18-06-03 10:36

Et photogallery med mulighed for at oprette flere brugere, så de kan have
forskellige adgangskoder til systemet, med thumbnails mv.

hvad kan I forslå der?

mvh

Dennis Hansen

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 18-06-03 10:44

Dennis Hansen wrote:
> Et photogallery med mulighed for at oprette flere brugere, så de kan have
> forskellige adgangskoder til systemet, med thumbnails mv.

Hvad med en almindelig webserver, hvor hver bruger har sit login, og så
python scriptet fra http://cat-photo.sf.net/ ?

Lars.

--
Freelance programmør
Programmering mod timebetaling

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 18-06-03 11:07

"Dennis Hansen" <news@DennisHansen.dk> skrev i en meddelelse
> Et photogallery med mulighed for at oprette flere brugere, så de kan have
> forskellige adgangskoder til systemet, med thumbnails mv.

http://gallery.menalto.com kan vist nogle tricks men det kræver bla. php
med safe_mode off.

mvh Frank

Fra : Dennis Hansen

Dato : 18-06-03 11:43

Hvad gør safe_mode off ... vi har vores egen server stående så deter bare
at sende en mail til vores adminadmin på den.

mvh

Dennis

"Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3ef038ca$0$12998$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 18-06-03 12:11

"Dennis Hansen" <news@DennisHansen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad gør safe_mode off ...

Jeg ved det ikke helt, men det er noget med at den åbner op, så man lettere
kan lave kage i serveren, hvis man ikke passer på, men dog ikke mere end man
kan aligevel med cgi.

> vi har vores egen server stående så deter bare
> at sende en mail til vores adminadmin på den.

Hvis det bare en jeres egen "knap så vigtige" server, så tror jeg fint, at I
kan slå safe_mode fra. Du kan også tjekke, om det er slået fra med phpinfo()

mvh Frank

Fra : Kim Emax

Dato : 18-06-03 18:08

Dennis Hansen wrote:
> Hvad gør safe_mode off ...

Giver bl.a. mulighed for at udføre system kommandoer ala ls, cat, cp mv,
dvs. en bruger kan hente og/eller læse f.eks. dine info til connect mod en
database...

Du kan læse mere her: http://dk.php.net/manual/en/features.safe-mode.php

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 18-06-03 11:18

> [...]

> Et photogallery med mulighed for at oprette flere brugere, så de kan have
> forskellige adgangskoder til systemet, med thumbnails mv.

http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Image_Galleries/index.html

Det burde kunne holde dig beskæftiget et stykke tid...
Personligt kan jeg bedst lide gallerierne:

4Images ( http://www.4homepages.de/ ) og Coppermine (
http://www.chezgreg.net/coppermine/ )

/Michael.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-06-03 11:20

Dennis Hansen skrev:

>Et photogallery med mulighed for at oprette flere brugere, så de kan have
>forskellige adgangskoder til systemet, med thumbnails mv.

Gallery? Jeg har ikke selv prøvet med flere brugere, men det ser da ud
til at kunne det:

http://gallery.menalto.com/

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : Henrik Hansen

Dato : 19-06-03 20:21

Lasse Hedegaard wrote:

> Gallery? Jeg har ikke selv prøvet med flere brugere, men det ser da ud
> til at kunne det:

jeg har det i brug med mange brugere, det fungerer perfekt og kan klart
anbefales.. Det er hurtigt og effektivt

--
Henrik Hansen