Skærme
Fijala 3554
Q: SAMSUNG Vs. ACER
Fra : Magnus Alkil

Dato : 18-06-03 09:08

Jeg er ved at blive åndsvag over at jeg ikke ved hvilken fladskærm jeg skal
vælge. Jeg er meget interesseret i Samsung Syncmaster 172T, da den efter
sigende skulle være en meget god skærm. Et alternativ kunne være Acer AL732,
der er billigere og har bedre specifikationer.

Jeg har mest tillid til Samsung, men de stiller med det dårligste produkt.
Hvad skal jeg vælge ?

Magnus

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-06-03 18:18

Magnus Alkil (rein1@hotmail.com) skrev følgende:
> [...]
> kunne være Acer AL732, der er billigere og har bedre specifikationer.
>
> Jeg har mest tillid til Samsung, men de stiller med det dårligste

Jeg har prøvet begge (har haft en 172T, og mine forældre har lige købt
en 732), og må nok indrømme at Acer'en er fedest. Det er godt nok en
cool skærm. :)

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...