Batterier i Tyskland
Fra : Thomas Hansen

Dato : 17-06-03 23:39

Hej NG...

Jeg har hørt at man kan købe originale nokia-batterier til lave priser syd
for grænsen.

Er der nogen, der ved noget om priser og steder (også websites), hvor man
kan få disse batterier?

Jeg er især interesseret i BLB-2 til Nokia 8210.

På forhånd tak
Thomas Hansen

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 18-06-03 08:08

On Wed, 18 Jun 2003 00:38:55 +0200, "Thomas Hansen"
<thomas-h@mobilixnet.dk> wrote:

> [...]
>kan få disse batterier?
>
>Jeg er især interesseret i BLB-2 til Nokia 8210.

Kig her http://www.hottmeyer.de

Der kan du finde akkuer til _alt_ og til udmærkede priser.
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 18-06-03 08:27

On Wed, 18 Jun 2003 09:07:30 +0200, Lars J. Helbo <lars@salldata.dk>
wrote:

>Kig her http://www.hottmeyer.de
>
>Der kan du finde akkuer til _alt_ og til udmærkede priser.

Nå ja, jeg skal måske lige tilføje, at man _ikke_ skal kigge under
telefonakkus. Der finder man nemlig kun batterier til bærbare
fastnettelefoner. En mobiltelefon hedder på tysk "handy" - nogen
troede, at det hed sådan på engelsk og importerede derfor et
ikke-eksisterende fremmedord

Man skal altså kigge under Handyakkus, og din koster 26,90 €.
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 18-06-03 12:03

Lars J. Helbo wrote:
> [...]
> wrote:
>
> En mobiltelefon hedder på tysk "handy" - nogen
> troede, at det hed sådan på engelsk og importerede derfor et

Måske kommer betegnelsen "Handy" fra det engelske ord "handy" for "let
håndterlig", da apparaterne blev mindre, men som jeg kender mine landsmænd er
det virkelig en pseudo-anglicisme.

> Man skal altså kigge under Handyakkus, og din koster 26,90 ?.

Er batterier til mobiltelefoner i Danmark dyrere end kr. 200,-?

--
Rainer Schöbe (Germany)
using "E-Plus Online GPRS/HSCSD"

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 18-06-03 09:12

Men ellers prøv dk-sites som
www.modify.dk
www.cellshoppen.dk

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Mikkel Trabjerg Knudsen
www.modify.dk RemoteUnlock af Nokia tilbydes for 50,00 kr, nu også Debitel
3510(i), 3650, 6100, 6310(i), 6510, 6610, 7210, 7650, 8310, 8910

Husk at du kan betale med VISA/Dankort!

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-06-03 10:07

De er også ret billige i Bilka medmindre man skal bruge en million.

Mvh.:
Peter Jensen