Bluetooth headset - hvad skal jeg vælge?
Fra : Jesper Olsen

Dato : 17-06-03 21:38

Har netop fået mig en T610 og vil nu forsøge mig med et Bluetooth headset.
Hvaffor et skal jeg vælge?

Mvh
Jesper Olsen

Fra : BorreBoy

Dato : 18-06-03 08:22

"Jesper Olsen" <jesper@olsen.dk> skrev i en meddelelse
> Har netop fået mig en T610 og vil nu forsøge mig med et Bluetooth headset.
> Hvaffor et skal jeg vælge?

Jeg er meget glad for mit HBH-60 - dog er standby/taletiden ikke
imponerende.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Fischer

Dato : 18-06-03 08:57

> Jeg er meget glad for mit HBH-60 - dog er standby/taletiden
> ikke imponerende.

Hvad er den - i praksis?

*Fischer

Fra : BorreBoy

Dato : 18-06-03 09:16

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er den - i praksis?

Fed!
God lyd og behagelig at ha' på.
Lille og smart.

Fra : Fischer

Dato : 18-06-03 15:24

> Fed!
> God lyd og behagelig at ha' på.
> Lille og smart.

Ok. Med "den" tænkte jeg på standby/taletiden.
Jeg synes det er ret vigtigt ved sådan et headset.

*Fischer

Fra : BorreBoy

Dato : 18-06-03 15:56

> Ok. Med "den" tænkte jeg på standby/taletiden.
> Jeg synes det er ret vigtigt ved sådan et headset.

Ja, jeg læste vidst lidt for hurtigt.

Svært at sige hvad "den" er; men jeg vil gætte på tre dages standby, eller 2
timers tale.

Fra : Fischer

Dato : 18-06-03 19:08

> Ja, jeg læste vidst lidt for hurtigt.
>
> Svært at sige hvad "den" er; men jeg vil gætte på tre
> dages standby, eller 2 timers tale.

Så hvis man taler en del i den, så skal man ikke regne med mere end en dags
brug?
Så foretrækker jeg personligt en snor - især set i lyset af prisen på sådan
en djævel.

*Fischer

Fra : Ivar Madsen

Dato : 18-06-03 19:56

Fischer skrev Onsdag den 18. juni 2003 20:08 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Så foretrækker jeg personligt en snor - især set i lyset af prisen på
> sådan en djævel.

Jeg fik en til 399,00, det synes jeg ikke er galt.
OK, det er så en med snor så man kan hænge den om halsen, og så en
ledning til øret. Den synes jeg beder om, end dem der koster 2-4 gange
så meget og hænger på øret. Taber man den, så har man tabt den, og
hvem ved hvad der så er sket med den. Den kan ikke tages af, og let og
hurtigt findes fram fra gemmerne. Den jeg har, har jeg hængende op om
brellestangen, og bag øret, så er den lige ved hånden/øret, når den
skal bruges.

Ivar Madsen

Fra : BorreBoy

Dato : 18-06-03 21:11

> [...]
dags
> brug?
> Så foretrækker jeg personligt en snor - især set i lyset af prisen på

Så er der bare det, at en i snor ikke ser smart ud. Det gør en HBH-60

Fra : Fischer

Dato : 19-06-03 05:36

> Så er der bare det, at en i snor ikke ser smart ud. Det gør en
> HBH-60

Jeg er åbenbart ikke så forfængelig som dig .......

*Fischer