Diablo II og ny patch
Fra : Peter Hansen

Dato : 17-06-03 21:32

det er muligt det har været nævnt før - jeg har ikke set det så jeg spørger:

På BattleNet kommer der en grå tekst hvor det anbefaldes at man skriver til

/w *Europe-Warning <account-name> <password>*

for at gemme sin account nu hvor der snart kommer en ny patch (hvilket jo er
sandt nok)

Jeg sendte og fik beskeden at Realm-Save have modtaget [account] [password]*
Straks efter kom jeg i tanke om at Blizzard kun skriver med blåt... og
derfor ændrede jeg straks mit password

Hvis det nu er sådan at min de faktisk har en ny patch der sletter
accounts'ne så vil jeg føle mig lidt dum...

Hvad skal jeg tro på ?

Hilsen fra Peter

Fra : Gismo

Dato : 17-06-03 22:16

"Peter Hansen" <wont@tell.you> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis det nu er sådan at min de faktisk har en ny patch der sletter
> accounts'ne så vil jeg føle mig lidt dum...

Blizz skriver ikke sådan noget i chatten. Står vidst også at blizz ALDRIG
ber om brugernavn + password. Er nogle der syntes det er sjovt at sende
sådanne beskeder for at "dumme" folk skal hoppe på dem. Du vil midste din
acc og de vil loote den for alt af værdi!

Kommer der en ny patch skal du ikke være bange for din acc eller ... Hvis du
har buged ting kan du risikere at den bliver slettet (vidst noget med at de
lige har slettet 120.000 acc)

Gismo

Fra : Peter Hansen

Dato : 18-06-03 09:49

"Gismo" <stivnisse@(XXXX)hotmail.com> wrote in message

> [...]
du
> har buged ting kan du risikere at den bliver slettet (vidst noget med at

Jeg plejer aldrig at hoppe på sådan noget hvis det ikke var fordi folk i
mainchatten stillede spørgsmål ved det og jeg tror mange endte ud med at
gøre det...

Jeg ændrede mit pass øjeblikkeligt så jeg håber ikke der sker så meget...

Og hvad er buged ting btw?

Fra : Gismo

Dato : 18-06-03 10:17

"Peter Hansen" <wont@tell.you> skrev i en meddelelse

> Og hvad er buged ting btw?

Ting der er snydt med.
Har været en masse underlige ringe, fx occolus ring osv.

anyway, blizz vil aldrig spørge om dit pass - de har en database hvor de har
det stående hvis de for brug for det !

Gismo

Fra : SoftMan Brian

Dato : 19-06-03 17:47

"Peter Hansen" <wont@tell.you> wrote in message
> Jeg ændrede mit pass øjeblikkeligt så jeg håber ikke der sker så meget...

jeg mener at kunne huske at hvis de logger ind, og går ind i et spil, med en
af dine chars, kan de så efter du har været inde og ændret password, gå ud
af spillet tilbage til chatten, og ændre dit password, selvom du selv lige
har ændret det.

> Og hvad er buged ting btw?

IIRC var det oprindeligt ting der blev underlige i forbindelse med patching
eller konvertering af char fra D2 til LOD. Det er så sidenhen blevet brugt
om hacked items, for at få dem til at lyde legit.... så nok 99.9999% bugged
er hacked.

Fra : Highlander

Dato : 18-06-03 11:01

> [...]
>
> Hvis det nu er sådan at min de faktisk har en ny patch der sletter
> accounts'ne så vil jeg føle mig lidt dum...

Du SKAL tro på det allerførste du får at vide fra Blizzard, når du "enter
battlenet" nemlig
: Blizzard will NEVER ask for your account password for ANY reason.
People that do are trying to STEAL your account. Do NOT respond to those
THIEVES

Det står med rødt og fylder ca 1/2 delen af dit skærmbillede idet du "enter"
en "channel" og er lidt svært at over se.

og du skal være meget opmærksom på at Battle net er fuldt med "hustler" som
på en eller anden måde prøver at stjæle din konto - så alle der lokker med
at kunne hjælpe dig med at snyde, er som regl bare ude på at stjæle din
konto eller dit udstyr - så : play by the book - med en smule sund fornuft
og lad være med at dl. diverse snyde programmer så skulle der være en chance
for at du faktisk får noget godt tid på BN ...

med venlig hilsen

Highlander_dk / Highdi_dk
HC only

Fra : Peter Hansen

Dato : 18-06-03 11:33

"Highlander" <Highlander_dk@hotmail.com> wrote in message

> [...]
chance
> for at du faktisk får noget godt tid på BN ...

Ja jeg ved det - det er også første gang jeg har været så naiv i mange år -
kom også lige til at tænke på teksten som du sagde efter jeg havde sendt
beskeden =) så jeg ændrede lige mit pass =)

Fra : Devast8or, work

Dato : 18-06-03 15:07

> [...]
>
> /w *Europe-Warning <account-name> <password>*
>
> for at gemme sin account nu hvor der snart kommer en ny patch (hvilket jo

"Snart" har varet mange måner nu. Du skal nok ikke holde vejret ;)

> Jeg sendte og fik beskeden at Realm-Save have modtaget [account]
[password]*
> Straks efter kom jeg i tanke om at Blizzard kun skriver med blåt... og
> derfor ændrede jeg straks mit password

Klogt. Ellers havde du tabt næste gang du vil logge på B.Not :)

Jeg har nogle gange sendt et fake acc + pass, så kan de få lov at rode lidt
med det.

> Hvis det nu er sådan at min de faktisk har en ny patch der sletter
> accounts'ne så vil jeg føle mig lidt dum...

(Fantom) Patchen vil ikke slette eksisterende accounts, det har Blizz meldt
ud for længe siden. (Det ville iøvrigt også være selvmord for Blizz, folk
ville nok ikke turde stole på dem en anden gang. Men det er bare mit gæt).

Devast8or