sikkerhedskode n 3510i
Fra : tommy

Dato : 17-06-03 20:54

hej ng
hvordan finder man sikkerhedskoden på nokia 3510 i ???
den skal bruges til evt. at nulstille opkaldstæller
pf tak
tommy

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-03 20:59

så skal du have fat i et datakabel, og så kan du læse den med logomanager
tror jeg nok.. men den er vist 12345 fra standard....

Fra : tommy

Dato : 18-06-03 17:45

hej kasper
tak - det virker med 12345
hilsen tommy

Fra : ***Runman***

Dato : 23-06-03 15:47

Hej NG
Jeg har en kammerat der i sin brændert har fået lavet om på sin
sikkerhedskode , er der mulighed for at lave den om ????????

***Runman***