Papegøjefisk
Fra : GiWeo

Dato : 17-06-03 20:42

Hejsa

Hvor kan jeg læse noget om papegøjefisk ??

Lars Engelhardt - Hillerød - Danmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 17-06-03 21:21

GiWeo wrote:
> Hejsa
>
> Hvor kan jeg læse noget om papegøjefisk ??

her er der ca. 2790 links:
http://www.google.com/search?q=parrot+cichlid&ie=ISO-8859-1&hl=da&btnG=Googl
e-s%F8gning

Du får sikker at vide det er et misfoster, som ikke bør købe, da du derved
støtter "produktionen" af disse, så det vil jeg ikke sige

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 17-06-03 21:24

> Du får sikker at vide det er et misfoster, som ikke bør købe, da du derved
> støtter "produktionen" af disse, så det vil jeg ikke sige

Jamen, så vil jeg : "det er et misfoster, som du ikke bør købe, da du derved
støtter "produktionen" af disse"

/Ole - der iøvrigt også hader guldfiskebowler

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 17-06-03 21:30

Soeren Nielsen wrote:
> [...]

kan være jeg misforstod dit spørgsmål, for har lige fun det en opskrift på
papegøjefisk med tigerrejer, og det ser ud til det er en saltvandsfisk.

misfostrene kan ses her:
http://www.thyweb.dk/tsnyh/dyr.htm

dem i saltvand kan ses her:
http://www.geocities.com/vih_99/tobagocays.html og
http://uvfoto.dk/Medlemmer/michaelolesen/michaelolesen6.html
på engelsk parrotfish
prøv www.fishbase.org giver 407 hits, dog mange gentagelser, små
beskrivelser

Fra : Smølfen

Dato : 17-06-03 21:39

På tv2´s hjemmeside under mad opskrifter kan du finde en opskrift på
pappegøjefisk med mango, det er saltvandsfisken. den anden er en fætter der
er klonet i Taiwan omkring 1986. hvad for en er det du vil have oplysninger
om ???

---

Fra : Martin Heller

Dato : 17-06-03 23:36

GiWeo wrote in <42kuevombtdq5oj23jbi7dlqup7p1ism39@4ax.com>:

> Hvor kan jeg læse noget om papegøjefisk ??

Har du prøvet en søgning på denne gruppe via
<URL:http://groups.google.com/>? Søg på
"group:dk.fritid.dyr.akvarium" og "papegøjefisk",
"papegøjecichlide" eller "papegøje".

Emnet har været oppe her i gruppen mange gange, så du vil kunne
finde en del information samt mange links ved at gå de tidligere
tråde igennem.

Fra : Anja R. Lynggaard

Dato : 03-07-03 19:48

Ja, jeg fandt også opskriften på papegøjefisk med tigerrejer, hvilket var
ved at knuse min mands hjerte. Han elskede sine flotte papegøjefisk, som
også lagde æg hvor vi kæmpede for at få noget ud af dem men forgæves, indtil
vi opdagede at det var en hybrid. Så nu er de givet bort.

Anja