Nybegynder på netvaerk
Fra : P.N.

Dato : 17-06-03 19:53

Jeg har PC der skal sættes i netværk med en pc. Problemet er bare at mit
netkort har sin eget IP-nummer og min pc har sit eget ip-nummer altså to
IP-numre. jeg kan forbinde min ene PC med netkortet og jeg kan pinge den.
Netværks-ikonet i bundlinien viser at der er forbindelse, men jeg kan bare
ikke se ind den anden PC via "my network places".
ligesom den anden pc ikke kan komme på nettet.

Nu er det jeg spørger, er normalt at pc og netkort har hvert sit IP-nummer.
Hvad kan jeg gøre for at få forbindelse.
Jeg har prøvet at ændre det med en switch uden held.