m3u til mp3 ?
Fra : Per Moreau

Dato : 17-06-03 19:38

Jeg har fået fat i nogle m3u filer, men hvordan laver man egentlig dem
om til noget mp3 ?

Mvh
Per M.

--
This message was sponcered by: Glagnars Humanrinds.
The only rinds that contain 100% human.

Fra : Lars Bernau

Dato : 17-06-03 20:08

In article <FM-cnRHol8CH_XKjXTWcpw@giganews.com>,
gndsplitting@OHNOhotmail.com says...
> Jeg har fået fat i nogle m3u filer, men hvordan laver man egentlig dem
> om til noget mp3 ?

Det bliver da nok lidt svært. M3U fil er da så vidt jeg ved en
playlistefil til winamp. Den er ikke en disse værd uden selve mp3
filerne. Og det kun hvis dine filplaceringer er de samme som i m3u
filen.

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Per Moreau

Dato : 17-06-03 20:19

"Lars Bernau" <bernau@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> playlistefil til winamp. Den er ikke en disse værd uden selve mp3
> filerne. Og det kun hvis dine filplaceringer er de samme som i m3u

Nå, du er nok gået glip af mit efterfølgende indlæg.
Filerne var ellers nogle 8-9Mb store m3u filer, der pludselig uden grund
reducerede sig til nogle 55Kb små ubruglige filer.
Mp3 filer var ikke med, kun de m3u filer.
Men jeg har deleted de såfims filer igen og har req hos den oprindelige
poster af dem at smække dem op som rene Mp3 filer istedet for,
det har forresten en del andre også gjordt.

Mvh
Per M.

Fra : Hauge

Dato : 17-06-03 20:28

Hejsa

"Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> wrote in message
> Nå, du er nok gået glip af mit efterfølgende indlæg.

Jeg kan heller ikke se noget "efterfølgende indlæg"

> Men jeg har deleted de såfims filer igen og har req hos den oprindelige
> poster af dem at smække dem op som rene Mp3 filer istedet for,
> det har forresten en del andre også gjordt.

Mon ikke det er for at skjule for diverse ISP-filtre, at det er MP3 ?

Mvh Hauge

Fra : Per Moreau

Dato : 18-06-03 12:56

"Hauge" <8809984.hauge@spamfree.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan heller ikke se noget "efterfølgende indlæg"

> Mon ikke det er for at skjule for diverse ISP-filtre, at det er MP3 ?

De var iforvejen pakket ind i Rar filer, omdøb hjalp heller ikke.
Så jeg har bare slettet filerne igen da de ikke kunne bruges til noget.

Mvh
Per .

Fra : Peter G

Dato : 17-06-03 22:25

Per Moreau skrev:

> Jeg har fået fat i nogle m3u filer, men hvordan laver man egentlig dem
> om til noget mp3 ?

M3u er da normalt Mp3-playlister?

Ellers prøv at benævn dem mp3 remfor m3u.

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Niels Buus Christens~

Dato : 18-06-03 16:30

M3U er en afspilningsliste eller en netradio.