Varm fisse
Fra : Thomas

Dato : 17-06-03 19:08

En fisse er mest lækker, hvis den er glatbarberet og en lille smule
svedig, som for eksempel lige efter en joggingtur.

Så kan jeg bare slikke og slikke.

VH

Thomas

Fra : Rasmus

Dato : 17-06-03 20:00

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> En fisse er mest lækker, hvis den er glatbarberet og en lille smule
> svedig, som for eksempel lige efter en joggingtur.
>
> Så kan jeg bare slikke og slikke.

og hvad smager det af "Østers"

Fra : Peter Jespersen

Dato : 18-06-03 20:17

On Tue, 17 Jun 2003 20:59:55 +0200, Rasmus wrote:

>"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

>og hvad smager det af "Østers"

Nærmere af kylling, lige med undtagelse af kyllingen der smager af fisk!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Feet smell? Nose runs? Hey! You're built upside-down!

Fra : Lone

Dato : 17-06-03 20:57

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> En fisse er mest lækker, hvis den er glatbarberet og en lille smule
> svedig, som for eksempel lige efter en joggingtur.

Det er squ da ulækkert med en svedig fisse.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-06-03 21:27

On Tue, 17 Jun 2003 21:57:12 +0200, "Lone" <lone15dk@hotmail.com>
wrote:

>"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
>Det er squ da ulækkert med en svedig fisse.

sgu da ikke hvis den er frisk !
--
"Københavns Politivedtægt:§ 10.
Det er forbudt uden fyldestgørende grund at banke på porte, døre eller

Fra : Jan Hansen

Dato : 17-06-03 21:36

"Lone" <lone15dk@hotmail.com> skrev i

> Det er squ da ulækkert med en svedig fisse.

Hellere svedig end hvis den lugter af "rexona sæve"

Fra : Thomas

Dato : 18-06-03 08:40

> Det er squ da ulækkert med en svedig fisse.

Jeg skrev "en lille smule svedig". Som efter en joggingtur, en ridetur
eller en badmintonkamp.

VH

Thomas

Fra : nusle

Dato : 18-06-03 09:56

Lone <lone15dk@hotmail.com> skrev:

Hej,

>Det er squ da ulækkert med en svedig fisse.

En fisse er da aldrig ulækker!

Og så kommer den eneste nedsættende bemærkning herom
"Gud-hjælpe-mig" fra en kvinde.

mange hilsner
nusle

Fra : Kim Norgaard

Dato : 18-06-03 12:21

nusle wrote:

> En fisse er da aldrig ulækker!
Heller ikke en svampeinficeret og gulligt betændt fisse fyldt op med
remoulade ?

--
Kim Norgaard

Fra : nusle

Dato : 18-06-03 13:11

Kim Norgaard <jasen@jasen.dk> skrev:

Hej,

>Heller ikke en svampeinficeret og gulligt betændt fisse
fyldt op med
>remoulade ?

Ja, okay - overdrivelse fremmer forståelsen.

En fisse kan godt være ulækker så, forudsat at der vir-
kelig er fisser som du beskriver *uaargghh*. Men så er
den da ikke ulækker fordi den er lidt svedig - det bliver
den nogle gange også af at ride i rask tempo på den udkårne
- så hvis det er ulækkert, er man da vist bare en anelse
for sart til at dyrke inspirerende sex

mange hilsner
nusle

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 18-06-03 13:46

nusle <nusle@mail.dk> skrev:

> [...]
>den nogle gange også af at ride i rask tempo på den udkårne
>- så hvis det er ulækkert, er man da vist bare en anelse

Du skulle prøve at gå ind i et bordtennisrum hvor der er 4 borde
hvor en masse mænd spiller bordtennis. Der er godt nok en kraftig
lugt eller duft af mand alt efter hvad man synes. Så hvis kvinder
tænder på mandedufte vil de blive ret tændt der :)

Fra : Peter Jespersen

Dato : 18-06-03 20:15

On 18 Jun 2003 12:11:13 GMT, nusle wrote:

> [...]
>den nogle gange også af at ride i rask tempo på den udkårne
>- så hvis det er ulækkert, er man da vist bare en anelse

Så er kuren vel at tage rideturen i badet

No'en bruger bruser - andre et bassin men jeg ved hvad jeg godt ka' li' før
jeg går i seng jeg ta'r et - karbad, baby

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Datapath: Look in pile\under desk\in drawers\hall closet\freezer

Fra : Lone

Dato : 18-06-03 16:34

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Lone <lone15dk@hotmail.com> skrev:
>
> Hej,

> En fisse er da aldrig ulækker!

Jeg synes stadig en fisse er ulækker efter en motionstur, altså løbetur og
sådan noget....det er jo noget andet hvis den er våd af liderlighed.

Knus
Lone

Fra : Thomas

Dato : 19-06-03 12:17

> Jeg synes stadig en fisse er ulækker efter en motionstur, altså løbetur og
> sådan noget....det er jo noget andet hvis den er våd af liderlighed.

Rent fysiologisk er det vel nøjagtig det samme, der sker.

VH

Thomas

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-06-03 16:51

On 18 Jun 2003 08:56:21 GMT, nusle <nusle@mail.dk> wrote:

>Lone <lone15dk@hotmail.com> skrev:
>
>Hej,

>En fisse er da aldrig ulækker!

Nahh det er nu relativt ... jeg haft den tvilsomme fornøjelse af at
være tæt på en der vist havde svam - eller måske ikke bare lige fået
den skykllet i et stykke tid med rindene frisk vand - den der stank
af råden fisk fik simpelthænd vandet til at stå ud af øjnene på mig
hals og næse bord gik spasmer .... ja have jeg ikke fået trukket
trynnnen til mig tror jeg sgu jeg var blevet kvalt ....

>Og så kommer den eneste nedsættende bemærkning herom
>"Gud-hjælpe-mig" fra en kvinde.

det kan sgu da være ligegyldigt ;) holdninger skulle da optimalt set
komme fra hjertet og forstanden uagtet køn !

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 19-06-03 12:28

th63@ofir.dk (Thomas) writes:

> Rent fysiologisk er det vel nøjagtig det samme, der sker.

Øh, nej! Der er altså en væsentlig forskel på den sekret der bliver
udskilt i skeden, når man er liderlige, og den sved huden generelt
udskiller. Det svarer lidt til at sige, at din sædvæske, altså ikke
selve sæden, men resten, er det samme som dit sved, og det passer jo
heller ikke. Det er vidt forskellige kirtler der danner de forskellige
væsker/sekreter.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Thomas

Dato : 20-06-03 08:28

> [...]
> selve sæden, men resten, er det samme som dit sved, og det passer jo
> heller ikke. Det er vidt forskellige kirtler der danner de forskellige

Okay så, det var interessant at få det at vide.

Jeg synes stadig, at en letsvedig fisse er lækker.

VH

Thomas

Fra : Andropov

Dato : 20-06-03 13:40

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> skrev:

>Øh, nej! Der er altså en væsentlig
>forskel på den sekret der bliver
>udskilt i skeden, når man er
>liderlige, og den sved huden generelt
>udskiller.

Det kan godt være. Men hvis kvinden er nyvasket før løbeturen så tror
jeg altså ikke ret mange fyre har noget imod at slikke hende.
Man kan også blive for sart som nusle siger.

Fra : Thomas

Dato : 20-06-03 19:24

andropov@ofir.dk (Andropov) wrote in message news:<df29e838.0306200440.73ccfe74@posting.google.com>...
> [...]

Men når de to slags safter løber sammen, så tror jeg ikke man mærker
forskellen i kampens hede.

> Det kan godt være. Men hvis kvinden er nyvasket før løbeturen så tror
> jeg altså ikke ret mange fyre har noget imod at slikke hende.
> Man kan også blive for sart som nusle siger.

Præcis mine ord.

VH

Thomas

Fra : Paul

Dato : 17-06-03 21:42

Thomas skrev i meddelelsen ...
>En fisse er mest lækker, hvis den er glatbarberet og en lille smule
>svedig, som for eksempel lige efter en joggingtur.

> [...]

Øøøh?!

Varm fisse?!

Jeg har mestendels hørt om varme PC'ere, videoer og cigaretter... men
fisser?!!!
Er det monstro Østeuropæiske pigebørn tilbudt direkte fra ladet af en
russisk sættevogn?!!!

Ja, jeg spø'r bare...

--
Med venlig hilsen:

Paul

paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk

Udelad "slettes." når du svarer direkte på en besked.

Fra : Michael

Dato : 17-06-03 23:26

Jeg kan nu bedste lide dem rene ..... og glatte. Men det er måske bare mig

Michael