GTA: Vice City - Sunshine Autos
Fra : Gorm Sørensen

Dato : 17-06-03 18:49

Hej...

Nede i kælderen i Sunshine Autos er der den der lyserøde cirkel. Når man går
ind i den får man et kort smidt i hovedet..
Jeg har prøvet at finde ruten og racerløbet, men UDEN held :(

Skal jeg have en bestemt bil, eller hvad er der galt?! :S

Mvh, Gorm.

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-03 19:22

køre frem og tilbage på pil tasterne og find den rute du vil køre. Tryk på
på Højre shift.

Her er en alternativ måde at få pengene fra løbet på ;) (læg mærke til
våbnet)

http://www.peet.dk/kreativ/index.php?large=GTA.jpg

Fra : Gorm Sørensen

Dato : 19-06-03 19:34

> Her er en alternativ måde at få pengene fra løbet på ;) (læg mærke til
> våbnet)

AhehAHe... tak for tippet ;) Så går det jo nemt nok!

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 20-06-03 17:16

"peet_dk" <peet at peet dot denmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> på Højre shift.
>
> Her er en alternativ måde at få pengene fra løbet på ;) (læg mærke til

Cool! Men hvor er den bazooka fætter? Jeg kan ikke finde den i nogen
butikker...

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 20-06-03 18:00

"Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "peet_dk" <peet at peet dot denmark> skrev i en meddelelse

> Cool! Men hvor er den bazooka fætter? Jeg kan ikke finde den i nogen
> butikker...

Åh fandt den selv tæt på lufthavnen. Er der ikke også en andre steder?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-06-03 21:02

Ronny Nielsen wrote:

> Åh fandt den selv tæt på lufthavnen. Er der ikke også en andre steder?

Jeg har ikke fundet den andre steder, men efter Phil missionerne kan du
købe den hos ham.
Kan ikke lige huske hvad den koster, men på det tidspunkt i spillet er
penge vist heller ikke lige det store problem mere

/Robert

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 20-06-03 21:30

Robert Eriksen wrote:
> [...]
> Kan ikke lige huske hvad den koster, men på det tidspunkt i spillet er
> penge vist heller ikke lige det store problem mere

Jeg synes minigunen er bedre, ikke så meget fis med at skulle
højreklikke og den er også fin til fodgængere

Mvh

Bruno

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-06-03 22:00

iddqdATworldonline.dk wrote:

> Jeg synes minigunen er bedre, ikke så meget fis med at skulle
> højreklikke og den er også fin til fodgængere

Minigun'en er også klart den fedeste. Medmindre der er mange helikoptere

Fra : Henrik

Dato : 17-06-03 19:32

"Gorm Sørensen" <gormsoerensen@lite.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har prøvet at finde ruten og racerløbet, men UDEN held :(
>
> Skal jeg have en bestemt bil, eller hvad er der galt?! :S

Snup den der Nascar wannabe bil der står øverst i Sunshine Autos, den er
kører hurtigt og den ligger godt på vejen, så skulle det være en smal sag at
vinde alle løbene.

Mvh
Henrik