Oooooh skræk
Fra : Michael Nielsen

Dato : 17-06-03 18:22

Min kat Teddy har lige set en hund for første gang i sit liv. Endda MEGET
tæt på. Stod snude mod snude gennem havedøren. Og Teddy så absolut ikke ud
som om han syntes at den hund var særlig nuttet. Og det er først nu, 4 timer
efter, at den er begyndt at bevæge sig nogenlunde normalt igen. Krøb langs
væggene og hvis der var den mindste lyd, løb han ovenpå med MEGET stor hale
(er kun huskat). Var faktisk ved at overveje om der fandtes dyrepyskiatere
(ved jeg godt at der gør).
Nu er han glad igen og skal prøve noget andet nyt i sit liv, kattegræs.
Glæder mig til at se hvordan det går. Måske det er for mange nye indtryk på
en dag
Mange knus og "skrækkelige" tanker
Linda & Teddy

Fra : Miver og Mulle's mor

Dato : 17-06-03 20:10

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu er han glad igen og skal prøve noget andet nyt i sit liv, kattegræs.
> Glæder mig til at se hvordan det går. Måske det er for mange nye indtryk

Ja, det er jo en første gang for alting, og verden er stor og fyldt med
underlige væsner *smil*
Håber Teddy har rystet oplevelsen helt af sig, og er bedre rustet til næste
gang han møder sådan et "rovdyr"
--
Hilsen Miver og Mulle's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Ragna

Dato : 18-06-03 10:48

Linda skrev:
>Og det er først nu, 4 timer efter, at den er begyndt at bevæge sig
nogenlunde normalt igen.

Det minder mig om Fufus reaktion, da han første gang (under behørig opsigt)
kom ned i enden af vores indhegnede have.
Der opdagede han et hul i hønsetråden i bekvem flygtehøjde, og inden jeg
nåede at reagere, var han smuttet igennem - bortset fra halen.
Omgående greb hans onde moder ham i halen, og efter en kort, intens kamp,
der kostede mig nogle skrammer, fik jeg den anden hånd mast ud gennem
hullet, så den unge herre kunne hales i sikkerhed.
Så gik det i raketfart op gennem haven, ind ad den frelsende bryggersdør, og
det varede over en uge, før han igen vovede sig så langt ned i haven igen -
med små nøk ad gangen!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-06-03 15:30

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Venlig hilsen, Ragna
>
> Det lyder som en rigtig grum oplevelse. Især det med halen. Men hvad kan
man gøre... Det er jo med at indfange flugtkongen inden det er for sent