Oversigt /History
Fra : MJ

Dato : 17-06-03 17:54

Hej Gruppe

Jeg mener at kunne huske at "Besøgte sider" i oversigt / history gemmers i
en bestemt folder på disken. Men nu kan jeg ikke finde den s.... folder.
Jeg bruger Win2000 og MSIE 6.0

På forhånd tak

Fra : Leony

Dato : 17-06-03 18:58

"MJ" <mr.never@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener at kunne huske at "Besøgte sider" i oversigt / history
> gemmers i en bestemt folder på disken. Men nu kan jeg ikke finde den
> s.... folder. Jeg bruger Win2000 og MSIE 6.0

I XP er den lokaliseret her:
C:\Documents and Settings\Leony\Lokale indstillinger\Oversigt
mon ikke den ligger nogenlunde samme sted i 2000.

Hvis du ikke kan finde den, så prøv at bruge søgefunktionen.
Start -> Søg
Søg efter History eller oversigt (eller tilsvarende alt efter din
sprogversion af 2000).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/