Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Indlægge "Owers name" i PowerShot A70 ?
Fra : Henning Jensen

Dato : 17-06-03 15:46

Hej

Jeg fik mit Canon A70 i lørdags og er godt tilfreds hermed.

Men jeg syntes ikke, at kunne finde hvorman lægger "Ejer navnet" ind i
kameraet /Settings. Således at dette lægges ind i jpg-filerne / vises
i egenskaber.

Er det ikke muligt på A70? Eller er jeg blot ikke nået frem hertil
endnu i manualen?

Hilsen

Henning
Fjern REMOVE i E-mail: hREMOVEjen@post4.tele.dk.

Fra : Dennis Vinther

Dato : 17-06-03 16:19

hREMOVEjen@post4.tele.dk (Henning Jensen) wrote in news:3eef268f.369073
@news.inet.tele.dk:

> Men jeg syntes ikke, at kunne finde hvorman lægger "Ejer navnet" ind i
> kameraet /Settings. Således at dette lægges ind i jpg-filerne / vises
> i egenskaber.

Der må være en nemmere måde, men sådan her _kan_ man gøre det:

1. Åben Zoom Browser EX
2. Vælg "Browse & Download Images..." i menuen i venstre side
3. Tryk på iconet "Set" nederst i billedet og vælger "Camera settings"
4. Skriv dit navn i "Owner's name"

Mvh
Dennis

--
Aalborg
Erstat NOSPAM med dk i min e-mail

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-06-03 20:18

Ja, fint -

Jeg takker - det kunne Canon godt have skrevet lidt tydligere i
starten af manualen - så sine billeder nu er mærket med navn )

Henning.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 18-06-03 09:32

"Dennis Vinther" <news@dwt.NOSPAM> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2. Vælg "Browse & Download Images..." i menuen i venstre side
> 3. Tryk på iconet "Set" nederst i billedet og vælger "Camera settings"

Ej cool, det kan man også med A40 Dvs jeg bruger ikke Zoom Browser, men
jeg har bare højreklikket på kameraet i stifinder hvir man også kan skrive
navn. Men hvor kan man se navnet? Jeg synes ikke lige at jeg kan se det i
exif-data'erne, i hvert fald ikke når jeg bruger ACDSee 3 eller exifer.

mvh Frank

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-06-03 13:26

Hej

Med bl.a. Exif Reader får du nederst:

Image Number : 1020237
Owner name : Henning M. Jensen

Kan også ses med Canons programmerne, bl.a. File Viewer Utility.

Mvh.

Henning Jensen.

Fra : Quick Function

Dato : 19-06-03 00:19

I found this the best tool to download image from internet:

http://www.vizros.com/ve.html