msn messenger med pro@ccess adsl
Fra : to

Dato : 30-03-01 11:29

Jeg har lidt problemer med at skaffe hul igennem til netmeting via mit
tel dk router speedstreem 5711 Hvad kan være galt. Jeg kan
kontakte en af mine venner som bruger ISDN router. Vi kan se hinanden,
men når jeg vil kontakte ham .sker der ikke noget
ps jeg kan godt skrive til ham over netmeting
Er der nogen skarpe hjerne derude der kan hjælpe !!

hilsen tolin@tolin.dk

Fra : Ole M. Madsen

Dato : 30-03-01 11:33

Hejsa,

NAT (brugt af routeren) og H.323 (brugt af Netmeeting) er ikke bedste
venner, hvis det skal virke skal du have en omkonfiguration af din
Speedstream 5711.

Ole Madsen / "Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC
Internet."

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 30-03-01 12:05

"to" <tolin@tolin.dk> wrote in message
> [...]
> ps jeg kan godt skrive til ham over netmeting
> Er der nogen skarpe hjerne derude der kan hjælpe !!

Prøv at se de svar der blev givet til dig i dk.edb.netvaerk for flere timer
siden på nøjagtig samme post som denne!!

--
Bjarke Andersen