Motorola T720 erfaringer
Fra : Brian

Dato : 17-06-03 15:10

Hejsa

Nogen der vil skrive lidt om deres erfaring med denne telefon, f.eks;

-Batteritid
-Sms, langsom eller hurtig
-Menuerne, er de overskuelige
-Kvaliteten, rasler de efter noget tid

Og hvad der ellers kan være af erfaringer

Jeg kommer fra en Nokia, og trænger til lidt nyt blod. Sidst jeg havde
Motorola, er for +5 år siden!

/Brian

Fra : Peter Elgaard

Dato : 18-06-03 23:15

Batteritiden er kikset med kun ca. 160 standby timer, så du lader op hver
tredje dag.

Sms går ganske hurtigt når du lærer iTap metoden. Ingen nedsat i hastighed
uanset længe på sms...

Menuen er rigtig god for du kan selv lave 6 menu punkter (SMS,TLFBOG etc.)
som du blot trykker en knap for at komme ind i. Eneste minus jeg kan se er
at du kan ikke ha et fed baggrundsbillede da menupunkternere er i vejen.

Den har holdt godt og vel 5 månederne hos mig nu, et tryk for den ikke
knirker så meget er at lægge et stykke papir under klappen til batteriet,
men ellers er den solid nok som enhver anden tlf.

Andre erfaringer:

Ringetoner er for lave simpelthen kun få af dem den er født med du kan høre
hvis der bare lidt støj.
Ny sms kan være lidt besværligt da du skal trykke,
BESKED>NYBESKED>NYBESKED(BESKED ELLER EMAIL)>TIL>BLADRE TLFBOG>TILFØJPERSON
og først der kan du skrive selve beskeden.

Men ellers fed tlf som du vil kunne li, den har sjove spil fra starten og
den er meget flot i skærmen, jeg kan specielt godt li ordbogen.

mvh Peter E