Vi har fået vores killing hjem :-)
Fra : Anne Schilling

Dato : 17-06-03 15:05

Hej Gruppe

Jeg vil lige dele de gode nyheder med Jer!!
I Søndags fik vi vores Norske skovkattekilling hjem, og døbte hende Buffy.

Hun er faldet forholdsvist hurtigt til herhjemme, spiser, drikker, går på
kattebakken (hun har dog kun tisset) og er enormt kontaktsøgende
Selvfølgelig består det meste af hendes dag i at sove, og blive nusset. Men
vi kan tydeligt mærke, at for hver gang hun er vågen og går på opdagelse
kommer hun længere og længere omkring.

I kan se & læse om vidunderet på min hjemmeside:
http://odense.kollegienet.dk/~hco-schilling/dagbog_buffy1.htm

Vh
Anne S.

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-06-03 15:15

Hej Anne!
Tillykke med hende! Hun ser rigtig dejlig ud
Hviket opdræt er hun fra? Man er vel nysgerrig

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Anne Schilling

Dato : 17-06-03 15:30

> Hej Anne!
> Tillykke med hende! Hun ser rigtig dejlig ud
> Hviket opdræt er hun fra? Man er vel nysgerrig

> Mvh. Louise

Hej Louise

Mange tak for det Hun er fra Edith Jakobsen, der ejer "Garfild" -
Katteri og Pension!!

Anne

Fra : Iben Park Hybel

Dato : 17-06-03 15:28

Hun er en dejlig lille trold - ville ønske at vi havde lavet en lille 1 dags
scrabbog over vores misser, den kunne have været sjov at have senerehen.

Fra : Anne Schilling

Dato : 17-06-03 15:37

"Iben Park Hybel" <iben@parkholm.dk>
> Hun er en dejlig lille trold - ville ønske at vi havde lavet en lille 1
dags
> scrabbog over vores misser, den kunne have været sjov at have senerehen.

Hej Iben

Ja, jeg er stødt på ideen et par gange, på nogle forskellige sider, og
tænkte det kunne være skægt, at se om det også ville være en succes for mig

For som du siger, er det skægt at have senere hen, og det må også være mere
interessant for folk at læse lidt, istedet for kun at se billeder!!

Anne

Fra : Michael Nielsen

Dato : 17-06-03 15:43

Sikke dog en dejlig lille mis. Glæder mig sådan til jeg får min lille
skovtrold hjem i uge 28.
Det lyder også som om hun er ved at falde på plads. Held og lykke med hende
Knus Linda & Teddymis

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-06-03 17:12

Tillykke med Buffy, hvor er hun dog kær *S*
Er vild med det billede, hvor hun titter frem i sofaen *G*

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Anne Schilling

Dato : 18-06-03 16:51

Så er hun begyndt at få mere selvtillid, - meget endda og hun viser sig at
være en rigtig ballademager.

Det er skam også helt orden, og vi synes begge det er sødt, når hun flyver
rundt, og konkurrerer med sig selv om at løbe hurtigst, lave saltomotaler og
andre cirkuskunster.

Men vi synes tilgengæld ikke det er så sødt, når det er vores ledninger det
går ud over. Både for ledningerne og kattens skyld, kunne vi godt tænke os,
at de blev fritaget for leg.

Hvad gør I for at undgå, at katten bider i Jeres ledninger??

vh
Anne S.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-06-03 16:58

> [...]
> Anne S.
>
> Det bedste man kan gøre er at købe plastiklister til at gemme ledninger i.
De fåes både med selvklæbende strimmel og til at skrue op. Og findes både
til en eller flere ledninger. Fåes i det lokale byggemarked (har selv
arbejdet i et i over 8 år)
Knus fra Linda

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-06-03 17:13

Anne skrev
<Hvad gør I for at undgå, at katten bider i Jeres ledninger??>

ja, nr. 1 er selvfølgelig at gemme alle dem væk, der kan
gemmes, dem der ikke kan gemmes har jeg smurt
camferine på, det lugter stærkt af kamfer, som navnet
antyder, og langt de fleste katte synes at det er en af-
skyelig lugt.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Anne Schilling

Dato : 18-06-03 20:00

> [...]
> camferine på, det lugter stærkt af kamfer, som navnet
> antyder, og langt de fleste katte synes at det er en af-

Hej Marianne

Det er et godt råd, men hvor stærk er lugten?? Er det noget der genere os
mennesker i det daglige?
Grunden til jeg spørger er, at min kæreste ikke kan tåle stærke lugte, og
det er jo ikke så godt, hvis han lider under det.

Anne

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-06-03 20:13

Anne skrev
<Det er et godt råd, men hvor stærk er lugten?? Er det noget der genere os
mennesker i det daglige?>

Hmm det er svært at svare på, folk er jo så forskellige,
men hvis du har en Brugs eller Kvickly i nærheden, så
kan du gå ned og finde det, skrue låget af og vurdere
selv, jeg synes at det er en stærk lugt lige når man åbner
men den "mildnes" medmindre man stikker næsen ned i.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Kate

Dato : 18-06-03 20:58

"Anne Schilling" <Schilling@post.cybercity.dk> wrote in

> http://odense.kollegienet.dk/~hco-schilling/dagbog_buffy1.htm

Endnu en sød lille mis
Ja, de er hurtige i den alder til at overvinde frygten, det er bare
skønt.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar