Patches til MOHAA-SH
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-06-03 15:01

Hvor findes en patch til opgradering af SpearHead
fra den originale version?
- Jeg kan kun finde patches fra version 2.0->2.11
og fra 2.11->2.15.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-06-03 15:02

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:3eef1f1d$0$48897$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hvor findes en patch til opgradering af SpearHead
> fra den originale version?
> - Jeg kan kun finde patches fra version 2.0->2.11
> og fra 2.11->2.15.

2.15 er også den nyeste. Så det er vel godt nok?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-06-03 15:37

Per Nielsen wrote:

> 2.15 er også den nyeste. Så det er vel godt nok?

Jeg kan ikke bruge nogle af dem, da de ikke lader
mig opdatere fra den originale version, det er lige
som om jeg mangler en enkelt opdatering eller en
fuld version af v2.15.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Kim B.

Dato : 17-06-03 18:47

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:3eef279c$0$48908$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg kan ikke bruge nogle af dem, da de ikke lader
> mig opdatere fra den originale version, det er lige
> som om jeg mangler en enkelt opdatering eller en
> fuld version af v2.15.

Hvad er problemmet ?
2,0 - 2,11 og 2,11 - 2,15 Er hvad du skal bruge.
Men hvis du køre Windows XP, så skal du prøve, at trykke på control+alt+del
samtidet og lukke "rundll.32", hvis det køre.Det kan muligvis løse
problemet.

--
M.V.H.
K.B. Steffensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-06-03 18:46

> [...]
> mig opdatere fra den originale version, det er lige
> som om jeg mangler en enkelt opdatering eller en

Så hudt jeg visker er Spearhead v2.0 lige når du har lagt det ind. Så brugte
jeg en mohaash_patch_20_to_211.exe, efterfulgt af en
mohaas_patch_211_to_215.exe. Og du har lagt Spearhead ind oveni MoHAA?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-06-03 14:08

Per Nielsen wrote:
> Så hudt jeg visker er Spearhead v2.0 lige når du
> har lagt det ind.

Okay, jeg gik udfra det var v1.0.
Jeg har nemlig ikke selv spillet, jeg skal opdatere
det for en kammerat der ikke har ADSL :)

> Så brugte jeg en mohaash_patch_20_to_211.exe,
> efterfulgt af en mohaas_patch_211_to_215.exe.

Okay, jeg vil prøve - evt. sammen med Kims forslag.

> Og du har lagt Spearhead ind oveni MoHAA?

Naturligvis :)

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen