tabel celler skal flugte med hinanden!
Fra : Maria Leger

Dato : 17-06-03 12:54

Jeg er ved at lave denne hjemmeside

http://www.detlegerdesign.dk/Emsatech/kontakt.html

men jeg kan ikke få de tre tabeller til at flugte således at de
to sidste menupunkter danner en lodret linie med
billedet...(dette kan ses under de andre menupunkter) Hvad gør
jeg forkert?

/Maria

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Maria Leger

Dato : 17-06-03 13:29

> men jeg kan ikke få de tre tabeller til at flugte således at de
> to sidste menupunkter danner en lodret linie med
> billedet...(dette kan ses under de andre menupunkter) Hvad gør
> jeg forkert?

SORRY! Har selv fundet fejlen....

Fra : Møller

Dato : 17-06-03 13:45

Maria Leger wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> SORRY! Har selv fundet fejlen....
No No så let slipper du ikke så lige og kiggede din kode igennem
så jeg er da nysgerrig for at høre hvor?
Jeg vil tro den ligger her
cols="42"></textarea></td> Hvis du ændrer cols til at være mindre
end 42 eller er jeg hel gal på den?
Hejsa fra Møller

Fra : Maria Leger

Dato : 19-06-03 14:10

>Hvis du ændrer cols til at være mindre
> end 42 eller er jeg hel gal på den?
> Hejsa fra Møller

Hej Møller

Det viste sig at jeg havde en henvisning til mit css hvor jeg havde
defineret en anden brede på mine celler... et simpelt og lidt pinligt
"problem" som jeg burde ha opdaget.