Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af nyt kamera (råd og vejledning).
Fra : Dorte Haals Christen~

Dato : 30-03-01 10:20

Hej

Jeg står og skal til at købe et nyt kamera. Er der nogle, som kan hjælpe med
gode råd om købet?

1) vægt, gerne under 300 gram.

2) alm. kamera (ikke spejlrefleks)

3) med zoom (35-75 mm)

4) hvilket mærke kan anbefales?

5) pris, max. 4.000 kr.

6) skal være godt både til udendørs og indendørs brug (kun til privat brug)

hilsen
Dorte

Fra : Svend

Dato : 31-03-01 07:59

Jeg ville nok vælge et af de bedre modeller fra Olympus, men hvorfor ikke et
nyt og moderne spejlreflex?
Du vil blive overrasket over hvor lidt de vejer i dag.
mvh
Svend

Fra : Dorte Haals Christen~

Dato : 31-03-01 11:03