Sangtitel - "keep stepping at your own des~
Fra : Lars Andersen

Dato : 16-06-03 19:21

Hej Gruppe!

Jeg søger den sang, hvis omkvæd kører således:
"keep stepping at your own destination..."

Jeg tror den er inden for genren techno.

Den kører af og til på P3 i øjeblikket, så sent som kl. 20:06 16/6/03 (Har
forsøgt at søge på p3's 'afspilningslister' - intet resultat)

Håber i kan hjælpe
Lars Andersen

Fra : Per Moreau

Dato : 16-06-03 20:14

"Lars Andersen" <larsandersen1985@_FJERN_hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den kører af og til på P3 i øjeblikket, så sent som kl. 20:06 16/6/03 (Har
> forsøgt at søge på p3's 'afspilningslister' - intet resultat)

Fra Kl 19 til nu ca. 21 har de spillet følgende tracks:

01..Junior Jack: Es samba
02..A Camp: I can buy you
03..Frou Frou: Must be dreaming
04..Live: Heaven
05..Christina Aguilera: Fighter
06..Evanescence: Bring me to life
07..Coldplay: Clocks (Cosmos remix)
08..Roy Hargrove: Common free style
09..Marie Frank: Whoops wrong daisy
10..Blue States: Season song
11..Lars H.U.G.: Save me from this rock'n'roll

Så er det bare at hitte ud af hvad det er for en.
Men tidspunkt mæssig vil jeg gætte på:
07..Coldplay: Clocks (Cosmos remix)
Prøv at lytte til sample her: www.htfr.com/mp3/MR100294.mp3
Det er ihvertfald den mest solgte single i UK i disse dage.

Mvh
Per M.

Fra : nulre

Dato : 16-06-03 21:13

> Så er det bare at hitte ud af hvad det er for en.
> Men tidspunkt mæssig vil jeg gætte på:
> 07..Coldplay: Clocks (Cosmos remix)

Wow, den gad jeg godt at høre. Jeg elsker Coldplay og i sær Clocks.

- Louise

Fra : Per Moreau

Dato : 17-06-03 12:32

"nulre" <louisemail@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Wow, den gad jeg godt at høre. Jeg elsker Coldplay og i sær Clocks.
>
> - Louise

Så prøv at høre deres seneste Trance Remix af den:
www.htfr.com/mp3/MR106324.mp3
Den her vil du elske, den er superp til dansegulvet når man
rigtig skal trykke den fuldstændig af.

Mvh
Per M.

Fra : Niels T

Dato : 16-06-03 20:41

"Lars Andersen" <larsandersen1985@_FJERN_hotmail.com> wrote in message news:3eee0aa0$0$24670$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej Gruppe!
>
> Jeg søger den sang, hvis omkvæd kører således:
> "keep stepping at your own destination..."
>
> Jeg tror den er inden for genren techno.

Hvad med Laze - Steppin' Out
lyt til sangen her:
http://www.sonymusic.dk/laze/

Hygge fra Niels

Fra : Lars Andersen

Dato : 16-06-03 21:13

> Hvad med Laze - Steppin' Out

Jeg takker mange gange, det var jo lige den jeg ledte efter.

Med venlige hilsner
Lars Andersen