garmin
Fra : Christian Gammelgaar~

Dato : 16-06-03 19:34

Hvor kan man købe garmins produkter over nettet i USA?

Vh Christian

Fra : ThomasT

Dato : 16-06-03 22:19

Prøv hellere at finde et sted i England, så slipper du for told og alt det
der.

Thomas

Fra : Rune Skou Larsen

Dato : 17-06-03 09:15

England
http://www.gpsw.co.uk/

USA
http://www.thegpsstore.net/

Jeg har dog ikke selv købt derfra endnu, men går i de samme tanker. De
danske priser er jo uhørt meget for høje.
Fx koster en Garmin Geko 201:

1995kr i DK http://www.gps.dk/product/detail/description/3/4/2839

£119.99 inkl. moms =
1,263.92 kr i England
http://www.gpsw.co.uk/acatalog/GPS_Categories___Garmin___77.html

$124.95 =
784.79kr i USA

køber du i USA kommer der 12,4 % i told af pris+fragt samt 25% moms af
pris+fragt+told.
Altså ca. ((784,79 + ca. 80kr) + 12,4%) + 25% = 1215kr.

Det billigste er hvis du kender nogle i USA som kan sende varerne til dig
som en gave. Så skal du nemlig ikke betale moms og told.

Mvh Rune

Fra : Ole

Dato : 17-06-03 20:27

Der er en i USA der er billigere
http://www.tvnav.com
De sælger Garmin Geko 201 til 115$

Mvh Ole

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 17-06-03 19:59

Hmm.. er der så nogen der ved hvad Garmin koster på fjernøsten??? er det mon
billigere eller dyere end i USA???
Jan Rasmussen