Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket engangskamara m. blitz?
Fra : ThomasT

Dato : 16-06-03 19:10

Vi skal snart holde bryllup og vil gerne have 5-10 engangskamaraer på
borderne til fri afbenyttelse, men hvilke fabrikat har i haft gode
erfaringer med? Vi har hørt fra andre par at deres billeder har været
grumset eller uklare, med visse mærker. Det vil vi selvfølgelig gerne ungå.

Med Venlig hilsen
Thomas Thomsen

E-mail: thth@teliamail.dk

Fra : jcjensen

Dato : 16-06-03 19:20

"ThomasT" <FJERN_DETTEthth@teliamail.dk> wrote in

> [...]
> erfaringer med? Vi har hørt fra andre par at deres billeder har været
> grumset eller uklare, med visse mærker. Det vil vi selvfølgelig gerne

Hej Thomas

Jeg tror, at det var i torsdags, at JyllandsPosten havde en hel side om
engangskameraer i tillæget "Derhjemme". Hvis du ikke selv holder avisen, må
de have den på biblioteket.

Resultaterne var mildt sagt blandede, men nogle af dem faktisk helt ok. Det
var en af deres PF'er der stod for den faglige vurdering.

Med venlig hilsen
Jens Chr. Jensen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 16-06-03 20:01

jcjensen <jcjensen@esenet.dk> wrote in

> [...]
>
> Resultaterne var mildt sagt blandede, men nogle af dem faktisk helt
> ok. Det var en af deres PF'er der stod for den faglige vurdering.

Jep - læste den også. Jeg mener helt bestemt at det var et engangskamera
fra Føtex til 39.95 der havde bedste billedkvalitet - men om der var blitz
på det kan jeg ikke huske. Avisen er smidt ud :-/

Flemming

Fra : Per M

Dato : 16-06-03 22:05

Hej Thomas
Da jeg blev gift for 4 år siden brugte vi samme idé med engangskameraer på
bordene. Vi købte en stak hos Japan Photo (deres eget mærke) - jeg tror der
var fremkaldelse med i prisen (som jeg ikke kan huske). Billedkvaliteten var
rigtig god - kan anbefales. Jeg har også prøvet nogle Kodak engang - de var
også glimrende. Begge de nævnte var med blitz.

mvh
Per M