True Trust Key Word
Fra : Louise Viborg

Dato : 16-06-03 17:53

Så har Key Word fået sin egen profil og sit eget album
Nåårrrhh han er søød

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Helle Nielsen

Dato : 16-06-03 18:03

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message
> Så har Key Word fået sin egen profil og sit eget album
> Nåårrrhh han er søød
>
> Mvh. Louise
> Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
> http://www.shunozahra.dk

Hej Louise.

Jubiii !!! Hvor er han sød! Og tillykke med ham. Det bliver spændende at få
ham hjem. Jeg ville også gerne have en Norsk Skovkat...

Mvh Helle

Fra : Dan Mortensen

Dato : 16-06-03 18:16

Hej Louise

Nej hvor ser han dejlig ud Tillykke med ham

Hilsen Marianne
Dk Sollok
www.sollok.dk/katte Killinger forventes i uge 28

Fra : Birgitte

Dato : 16-06-03 18:49

> [...]
> Nåårrrhh han er søød
> Mvh. Louise
> Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte

Hej Louise
Ihhh hvor er jeg glad på Jeres vegne,- bare det at fornemme et smil på Jeres
læber gør mig varm indeni. I skal være HJERTELIG velkommen til at komme og
nyde ham efter min ferie i juli mdr.
og jeg lover at jeg nok skal tage nogle nye billeder af ham inden jeg
rejser.
Krammer til Jer alle fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 16-06-03 18:58

Hej Birgitte!
Vi er skam også meget glade for at vi må få ham Som sagt så
hjælper det på sorgen at have et lyspunkt at se frem til Tak for
det .-)
Vi glæder os meget til at se nye billeder af ham!
Og så har jeg jo helt glemt at spørger hvor meget han vejer *G*

Knus fra Louise
Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 16-06-03 20:08

Hejsa Louise og Jacob

Tillykke med ham, har jo fulgt hele Birgittes kuld lidt, de er jo altså
bare lækre, så kan godt forstå I glæder jer

MVH
Gitte
DK Sacala´s Norske Skovkatte - killinger tilsalg
www.sacala.dk

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 16-06-03 20:19

On Mon, 16 Jun 2003 18:53:02 +0200, Louise Viborg
<nospam@shunozahra.dk> wrote:

Hej Louise

Han er godt nok en nuser kramme fyr, dejligt at høre at en skøn NFO
fyr får smilet tilbage hos jer.

Glæder mig til at høre om jeres oplevelser sammen med ham.
--
Camilla Sabroe

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 17-06-03 13:19

Tillykke med den lille bebs Hvor er han nuser da.

Knus
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate