Mikrokortlæser
Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 16-06-03 16:53

Hej alle.

Hvor kan man købe en ny mikrokortlæser til en pris, man kan betale
uden at være herremand?

Dette er ikke et handelsopslag, jeg mener virkelig en forhandler.

www.aner.dk/

Fra : Krabsen

Dato : 16-06-03 17:03

Lomax?

www.lomax.dk

mvh
Krabsen

Fra : Niels Fredensborg Lu~

Dato : 16-06-03 18:24

Prøv Canon: http://www.canon.dk/index1.htm
på denne side kan man også få en forhandlerliste frem.

Med venlig hilsen
Niels Fredensborg Lund

Fra : LisBJensen

Dato : 16-06-03 18:40

Hej Niels.
Du kan prøve at kontakte
Mikrodan,Rødager Allé 125-127
2610 Rødovre , tlf. 3670 9300
som forhandler mikrokortlæsere og tilbehør.
Hilsen Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : LisBJensen

Dato : 16-06-03 21:34

Unskyld, du hedder jo egenligt Kaj, men prøv alliogevel.

Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 17-06-03 00:44

LisBJensen skrev:

>Unskyld, du hedder jo egenligt Kaj,

Det gør jeg sør'me da også.

www.aner.dk/

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 17-06-03 13:02

LisBJensen skrev:

>Du kan prøve at kontakte
>Mikrodan,Rødager Allé 125-127

Jeg har sendt dem en mail, så ser vi.

www.aner.dk/

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 16-06-03 18:33

Krabsen skrev:

>Lomax?

Der kan jeg ikke lige finde den i en fart, men det ser spændende ud,
og kræver måske bare lidt held at ramme det.

www.aner.dk/

Fra : Arne Feldborg

Dato : 16-06-03 19:06

Kaj Svenningsen <news@kajsvenningsen.dk> skrev Mon, 16 Jun 2003 17:52:56
+0200

>Hvor kan man købe en ny mikrokortlæser til en pris, man kan betale
>uden at være herremand?

Det tror jeg ikke du kan.

For et par år siden var der dog een her i gruppen der oplyste at han
havde fået mulighed for at sælge et større restlager af spritnye
kortlæsere - jeg ved ikke om han har flere.?
http://groups.google.com/groups?q=+%22mikrokortl%C3%A6sere%22+group:dk.historie.genealogi&hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=NreP7.265%24uQ4.14014%40news.get2net.dk&rnum=5

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bøling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 16-06-03 20:33

Arne Feldborg skrev:

>Det tror jeg ikke du kan.

Nå.
Hvor får man så fat i en herregård da?

www.aner.dk/

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 17-06-03 11:50

Arne Feldborg skrev:

> [...]
>havde fået mulighed for at sælge et større restlager af spritnye
>kortlæsere - jeg ved ikke om han har flere.?

Den næste person i den tråd (Kjeld) oplyser, at han købte den sidste.

www.aner.dk/