3510i unlock - samme som med 3510?
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 16-06-03 16:41

Hejsa,

Jeg har hørt at 3510i IKKE skulle være en DCT4-telefon, og derfor ikke
skulle kunne unlockes med samme software som 3510'eren.

Jeg har fået at vide, at trods man hører at 3510-kabler IKKE duer til
3510i - fungerer det alligevel.

Kan I hjælpe mig med noget her? Hvilket software skal jeg evt. bruge såfremt
kablet fra 3510 passer på en 3510i?

// Troels

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-06-03 16:47

Troels [around 9000] skrev:

>Jeg har hørt at 3510i IKKE skulle være en DCT4-telefon,

Det ER en DCT4-telefon.

>og derfor ikke skulle kunne unlockes med samme software som 3510'eren.

Det ville man nu ikke kunne konkludere.

>Jeg har fået at vide, at trods man hører at 3510-kabler IKKE duer til
>3510i - fungerer det alligevel.

Kablet og forbindelserne er ens!

>Kan I hjælpe mig med noget her? Hvilket software skal jeg evt. bruge såfremt
>kablet fra 3510 passer på en 3510i?

Jeg bruger ikke bare software, men en hardware-løsning, jeg ved
faktisk ikke, om der findes software til 3510i der kan bruges med et
alm. datakabel.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
- låsesmeden til din mobiltelefon!

Fra : soll

Dato : 16-06-03 17:00

det er rigtigt at man skal bruge specielt sofware til 3510i det er
desvære ikke til at finde gratis.

så det er ud og købe det.

http://unlock-nokia.subnet.dk/index.html

http://www.b-phreaks.co.uk/?=downloads

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-06-03 17:29

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3510i - fungerer det alligevel.
>
> Kan I hjælpe mig med noget her? Hvilket software skal jeg evt. bruge

Hvis du nu bare skal ha telefonen unlocket kan du jo tage et kig her :
http://www.gratisunlock.dk/

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 17-06-03 18:08

> Hvis du nu bare skal ha telefonen unlocket kan du jo tage et kig her :
> http://www.gratisunlock.dk/

Har prøvet - koderne virker _ikke_

// Troels

Fra : Peter Larsen

Dato : 18-06-03 16:32

Oki, kræver så også du har en af de teleselskaber som siden understøtter.
Jeg brugte den til min og det virkede ubeklageligt.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 18-06-03 17:17

> Oki, kræver så også du har en af de teleselskaber som siden understøtter.
> Jeg brugte den til min og det virkede ubeklageligt.

*slår mig selv meget hårdt*

Jeg var SÅ smart, at vælge "TeleDanmark", idet det jo var Telmore der skulle
I telefonen... Hvor smart er det lige; når telefonen er simlåst til Telia?

Så virkede gratisunlock... Længe leve dem Og hurtig død over min
manglende evne til at tænke...

// Troels