Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse af billeder
Fra : Kim

Dato : 16-06-03 16:00

Hej NG.

Jeg vil gerne have fremkaldt nogle film, men ikke på papir kun på CD.

Kender i nogle forretninger hvor man dette kan lade sig gøre til en rimelig
pris ?

Bor i københavnsområdet.

På forhånd tak.

Kim

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 16-06-03 16:24

"Kim" <kim.66@pingPONGDYNAMOLYGTE.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg vil gerne have fremkaldt nogle film, men ikke på papir kun på CD.
>
> Kender i nogle forretninger hvor man dette kan lade sig gøre til en

http://www.bingofoto.dk/

Klik på 'Digital billedservice' i den vandrette menubar.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 16-06-03 16:27

Aragorn Elessar <aragorn@nospamwelles.dk> wrote:

> "Kim" <kim.66@pingPONGDYNAMOLYGTE.dk> wrote in message
>
> http://www.bingofoto.dk/
>
> Klik på 'Digital billedservice' i den vandrette menubar.

Det har ikke noget med det der bliver spurgt om at gøre?

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 16-06-03 16:31

"Rune B. Broberg" <usenet@mihtjel.dk> wrote in message

> Det har ikke noget med det der bliver spurgt om at gøre?
>
> --
> Rune B. Broberg

Hej Rune.

Næh det har du sguda ret i, takker for rettelsen!
Beklager sgu fejlen mange gange, jeg opfattede det som om man kunne få lagt
billeder på cd-rom hos dem - my bad!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : jo

Dato : 16-06-03 16:52

"Kim" <kim.66@pingPONGDYNAMOLYGTE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil gerne have fremkaldt nogle film, men ikke på papir kun på CD.
>
> Kender i nogle forretninger hvor man dette kan lade sig gøre til en

Hej Kim
Problemet er at de fleste skanner ind efter billederne og ikke efter
negativer.
Hvordan skal kvaliteten være? Hvis det "bare" skal være fotecd-kvalitet, så
vil jeg anbefale at du fremkalder billigste måde og vælger en cd oven i.
Ellers skal det gøres hos FOTO/C eller et andet prof. laboratirium,og det er
vist nok dyrt.
jesper

Fra : Kim

Dato : 16-06-03 17:11

Hej Jesper.

Det skal "bare" være fotocd. Det er nogle billeder fra en fest (taget med
engangskameraer...), som jeg regner med at lægge på en hjemmeside på et
tidspunkt.

Tak for svaret, jeg tror jeg ta'r den lokale fona med kr. 39,- for
papirbilleder og kr. 39,- oveni for CD'en.

Kim

..

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 16-06-03 18:39

jeg mener faktisk at det er lidt billigere i Bilka, 33 kr for en
fremkaldelse + 30 for en cd...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : den glade dreng

Dato : 17-06-03 10:58

"René Ernst Nielsen" <cigarer@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> jeg mener faktisk at det er lidt billigere i Bilka, 33 kr for en
> fremkaldelse + 30 for en cd...
>
> --
> Venlig hilsen/best regards
>
> René Ernst Nielsen

Det er det nok, men måske han ikke lige bor ved en Bilka,
så skal man bruge transporttid og penge, så bliver det alligevel
dyrere i længden.

Bilka har jo så "visselig" placeret de 2 eneste butikker i hur området
i den sydlige del af storKbh. max 10 km fra hinanden, "smart"

VH

Per

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 17-06-03 15:30

"den glade dreng" <per1665@grafisk.dk> wrote in message

> [...]
>
> Bilka har jo så "visselig" placeret de 2 eneste butikker i hur området
> i den sydlige del af storKbh. max 10 km fra hinanden, "smart"

Så meget er jeg ikke inde i geografien derovre, det var bare et forslag,
hvis han alligevel skulle derud og handle ind...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 17-06-03 16:12

"Kim" <kim.66@pingPONGDYNAMOLYGTE.dk> wrote in news:bckm22$m15$2@sunsite.dk:

> Jeg vil gerne have fremkaldt nogle film, men ikke på papir kun på CD.
>
> Kender i nogle forretninger hvor man dette kan lade sig gøre til en rimelig
> pris ?

www.colorgruppen.dk - jeg mener at det er 100 kr + moms for fremkaldelse og
CD. Du afgører selv om det er en rimelig pris

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.darling.dk

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 17-06-03 21:59

> [...]
> Jeg vil gerne have fremkaldt nogle film, men ikke på papir kun på CD.
>
> Kender i nogle forretninger hvor man dette kan lade sig gøre til en rimelig

Jeg giver typisk 80 kroner, hos Inter-Photo eller PhotoCare i Silkeborg
- 30 for fremkaldelse, 50 for CD - og gik ud fra det var helt normal
service. Men jeg kan da se på de andre indlæg at dette måske ikke helt
er normalt ;)

Fra : Lars Møller

Dato : 19-06-03 19:11

Hej Kim

Vi fremkalder dine film for 29,- + 39,- for CD med 1,5 mp - i alt 68,-
Evt. fremsendt som postordre 10,- + P&T takst

MVH
Lars Møller
Renholt Foto
www.renholt.dk